۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین پرداخت ۲ ميلياردتومان تسهيلات براي معتادين بهبود يافته
کد خبر: ۲۲۳۰۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ ساعت: ۱۰:۱۳ ↗ لینک کوتاه

توسط سازمان بسيج سازندگي قزوين صورت می‌گیرد؛

پرداخت ۲ ميلياردتومان تسهيلات براي معتادين بهبود يافته

به منظور صيانت و اشتغال بهبوديافتگان و خانواده‌هاي آسيب ديده از اعتياد سازمان بسيج سازندگي ۲ميليارد تومان تسهيلات اقتصاد مقاومتي در نظر گرفته و به واجدين شرايط پرداخت مي‌كند.

پرداخت ۲ ميلياردتومان تسهيلات براي معتادين بهبود يافته
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، با توجه به اين موضوع كه افراد معتاد در معرض آسيب‌هاي جدي جسمي و روحي قرار دارند بايد برنامه‌ها و سياست‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي و سازمان‌ها در راستاي كمك به اين افراد پايه گذاري شده و اين گروه آسيب پذير تحت حمايت بيش از پيش از سوي نهادهاي مذكور قرار گرفته و از جمله اين حمايت ها ايجاد بستر مناسب براي توانمندي و اشتغال آنها است.

سازمان بسيج سازندگي استان قزوين نيز به منظور پيشگيري از اعتياد و مبارزه با قاچاق مواد مخدر از هر قبيل اعم از توليد، توزيع، خريد، فروش و استعمال و همچنين به منظور صيانت و اشتغال بهبود يافتگان و خانواده‌هاي آسيب ديده از اعتياد مبلغ 2 ميليارد تومان تسهيلات اقتصاد مقاومتي در راستاي ايجاد شغل براي اين افراد و كارآفريني در نظر گرفته است.

سازمان بسيج سازندگي در نظر دارد تا به اهدافي چون توانمند سازي معتادين بهبود يافته با تكيه بر كرامت انساني و هويت بخشي، ايجاد اشتغال و بهبود معيشت معتادين بهبود يافته، حمايت اجتماعي و صيانت از خانواده معتادين بهبود يافته، جلوگيري از لغزش مجدد بهبود يافتگان و همچنين تسريع در برگشت معتادين بهبود يافته به جامعه دست پيدا كند.

پرداخت تسهيلات كم بهره اقتصاد مقاومتي در بانك كشاورزي و پست بانك
با همكاري استانداري و سازمان بسيج سازندگي تسهيلات اقتصاد مقاومتي با سود كم با عامليت بانك كشاورزي و پست بانك به كارآفرينان واجد شرايط پرداخت خواهد شد.

با توجه به طرح حمايت از صنايع و واحدهاي توليدي مستقر در روستا و مناطق روستايي و محروم، استانداري و سازمان بسيج سازندگي با عامليت بانك كشاورزي و پست بانك، تسهيلات اقتصاد مقاومتي با سود كم در نظر گرفته و به كارآفرينان واجد شرايط پرداخت خواهد كرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان