۰۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پنجشنبه

صبح قزوین گشت مشترک نظارت و بازرسی در سطح استان قزوین شروع به کار کرد
کد خبر: ۲۲۰۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

صبح امروز؛

گشت مشترک نظارت و بازرسی در سطح استان قزوین شروع به کار کرد

بازدید و بازرسی از تولید و توزیع، توسط گشت مشترک نظارت تا ۲۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

گشت مشترک نظارت و بازرسی در سطح استان قزوین شروع به کار کرد
به گزار ش صبح قزوین، گشت مشترک بازرسی اداره تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، مأمورین بهداشت و دام پزشکی و نیروی انتظامی در بازار و سطح شهر شروع به کار کرد.
این بازرسی ها به گفته حسن جمشیدی ها از امروز تا 25 فرودین به صورت همه روزه خواهد بود.
نظارت ویژه بر تأمین و توزیع، قیمت کالاها از جمله میوه و مرکبات و نحوه نگهداری و بازدید از انبار کالا ها از جمله کارهایی بود که توسط تیم بازرسی صورت گر فت.
باید دست دلالان را کوتاه کرد جمشیدی ها، مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در ادامه ضمن اشاره به برپایی نمایشگاه بهاره از 16 تا 25 اسفند، بیان کرد: بایستی دست دلالان را از نمایشگاه بهاره کوتاه کرده و نظارت ویژه ای روی عرضه مرغ و گوشت داشته باشیم.
وی یادآور شد: توجه به سود قانونی 15 تا 25 درصد از دیگر مسائلی است که بایستی بر مجاز بودن آن نظارت شود.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گران فروشی و کم فروشی، عدم درج قیمت و برخورد ناشایست می توانند با شماره 124 تماس گرفته و شکایت خود را برای رسیدگی ارائه دهند.
جمشیدی ها در پایان اظهار داشت: هدف از این بازرسی ها افزایش خرید و تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات رسانی به مردم در روزهای پایانی و ضرورت کنترل و نظارت بر بازار، توزیع و تأمین مایحتاج عمومی مردم است.
داریوش جودکی، سرپرست اداره تعزیرات حکومتی ضمن بازدید از بازار و همراهی گروه بازرسی اظهار داشت: نظارت ها به صورت ویژه و جدی روی نصب برچسب قیمت، صدور فاکتورها و برپایی نمایشگاه بهاره خواهد بود.
علی اکبر کبیری مسئول نظارت در سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: این نظارت ها بر چگونگی تولید، درصد سود عمده فروشی و خرده فروشی ها و اجرای قیمت های اعلامی از سوی وزارت راه و ترابری بر پایانه های مسافربری و نحوه ارائه خدمات در اتوبوس های ویژه خواهد بود.
وی ادامه داد: بررسی چگونگی ارائه خدمات در پارکینگ ها، توقفگاه ها، دفاتر مخابراتی، نحوه فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی، تورهای داخلی و چک کردن قراردادهایشان از دیگر اولویت های کاری ناظرین و بازرسین خواهد بود.
انتهای پیام/3004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان