۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین زیرسازی ۲۳ کیلومتر از بزرگراههای استان قزوین پایان یافته است
کد خبر: ۲۱۷۵۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و سازی استان قزوین:

زیرسازی ۲۳ کیلومتر از بزرگراههای استان قزوین پایان یافته است

مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و سازی استان قزوین گفت: هم اکنون زیرسازی ۲۳ کیلومتر از بزرگراههای این استان پایان یافته است.

زیرسازی ۲۳ کیلومتر از بزرگراههای استان قزوین پایان یافته است
به گزارش صبح قزوین، جعفر قزوینیان، مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و سازی استان قزوین گفت: هم اکنون زیرسازی 23 کیلومتر از بزرگراههای این استان پایان یافته است.
جعفر قزوینیان در این خصوص افزود: این 23 کیلومتر بزرگراه شامل شامی شاپ به ابهر، شامی شاپ به خرمدشت، بویین زهرا به دانسفهان و محمدیه به آبیک است که برای تکمیل آنها نیازمند اعتبار هستیم.
وی با اشاره به اینکه هزینه ساخت هر کیلومتر آزادراه هشت میلیارد ریال است، اظهار کرد: در این رابطه نیازمند تخصیص اعتبارات برای این طرح ها هستیم.
قزوینیان اضافه کرد: در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی، قول کمک هایی در زمینه آسفالت این طرح ها داده شده که امیدواریم تا قبل از پایان امسال آسفالت بخشی از این طرح ها را آغاز کنیم.
این مسوول، به مطالبات پیمانکاران این حوزه نیز اشاره کرد و گفت: با تخصیص اعتبارات از پیش تعیین شده طرح های در دست احداث می توان نسبت به پرداخت مطالبات پیمانکاران حاضر اقدامات لازم را بعمل آورد.
مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه وشهرسازی استان قزوین در ادامه به واگذاری بخشی از قیرهای تهاتری به وزارت راه در لایحه بودجه سال آینده اشاره و خاطرنشان کرد: با تایید نهایی لایحه از سوی شورای نگهبان، اقدامات خوبی را در بخش آسفالت راه روستایی می توان در سال آینده مشاهده کرد.
منبع: روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان