۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین ۱۱ تن فرآورده‌های خام دامی در بوئین زهرا معدوم شد
کد خبر: ۲۱۶۴۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۹ ساعت: ۱۱:۴۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا:

۱۱ تن فرآورده‌های خام دامی در بوئین زهرا معدوم شد

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا گفت: ۱۱ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در شهرستان بوئین زهرا از چرخه مصرف خارج شد.

۱۱ تن فرآورده‌های خام دامی در بوئین زهرا معدوم شد

مهدی مهرزاده، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی   صبح قزوین اظهار کرد: در راستای کنترل سلامت فرآورده های خام دامی در شهرستان بوئین زهرا از واحدهای عرضه، رستورانها در سطح شهرستان بازدید به عمل آمد و ضمن برخورد با موارد تخلف فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف معدوم شد.

وی افزود: علی رغم بازدیدهای مستمر واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این اداره از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، همچنان شاهد هستیم که عده ای سود جو اقدام به عرضه فرآورده های تاریخ گذشته و  فاسد می کنند بطوریکه بازرسین این اداره در طول ۶ ماه نخست سال جاری، بیش از ۵هزار و۶۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی را از مراکز عرضه سطح شهر جمع آوری کرده و ۵هزار و۴۰۰ کیلو فرآورده خام دامی نیز در کشتارگاه ها ضبط شده است.

مهرزاده تصریح کرد: رویکرد واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا، آموزشی بوده و سعی دارد با زمینه سازی فرهنگ صحیح تولید، عرضه و مصرف، گامی موثر در خصوص بهداشت فرآورده های خام دامی بردارد.

وی در پایان ضمن تاکید بر اقدامات قاطع این اداره در برخورد با افراد متخلف گفت: اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا نسبت به افرادی که تعمداً اقدام به تخلف بهداشتی و به خطر انداختن بهداشت و سلامت جامعه می کنند با قاطعیت برخورد کرده و برخود لازم می داند تا از حریم بهداشتی عموم جامعه صیانت کند.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان