۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین با رعایت نکردن استاندارد، مورد شماتت و توبیخ دین قرار می‌گیریم
کد خبر: ۲۱۶۲۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲ ساعت: ۱۳:۴۸ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

با رعایت نکردن استاندارد، مورد شماتت و توبیخ دین قرار می‌گیریم

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان این‌که خدای متعال هر چیزی را به بهترین شکل آفریده است، گفت: با رعایت نکردن استاندارد، مورد شماتت و توبیخ دین قرار می‌گیریم.

با رعایت نکردن استاندارد، مورد شماتت و توبیخ دین قرار می‌گیریم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در آیین تجلیل از واحدهای نمونه استاندارد استان که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم‌پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: استاندارد نیاز امروز جامعه بشری است و مطالبه استاندارد در همه حوزه‌های زندگی جزو دغدغه‌های دینی به حساب می‌آید و با رعایت نکردن استاندارد، مورد شماتت و توبیخ دین قرار می‌گیریم.

وی با بیان اینکه در آفرینش خدا کاستی و نقص و اشکالی دیده نمی‌شود، اذعان کرد: خدای متعال هر چیزی را به بهترین شکل آفریده است و پس از آن انسان را عالی‌ترین معیارهای استاندارد خلق کرده است.

عابدینی عنوان کرد: در آیه 14 سوره مؤمنون خدای متعال انسان را از بدو آفرینش توصیف می‌کند و می‌فرماید انسان را از نطفه آفریدیم بعد از نطفه به علقه، مضغه و استخوان تبدیل کرده و این استخوان را با گوشت پوشش دادیم و هرعضوی از بدن سرجای خود قرار گرفت و روح خدا را بر او دمیدیم.

وی با بیان این‌که خدای متعال انسان را به صورت یک کالای استاندارد تمام عیار آفریده است، بیان کرد: زمانی که خدای متعال می‌فرماید :" فتبارک‌الله احسن‌الخالقین" یعنی انسان را در عالی‌ترین شرایط استاندارد آفریده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اضافه کرد: خداوند جهان را در اختیار انسان قرار داده است و سخت‌ترین کارها را ما می‌توانیم در روی زمین انجام دهیم، یعنی خدای متعال نعمت‌های استاندارد و موجودات استاندارد را برای انسانِ آفریده است و این توانایی در این مخلوق خداوند وجود دارد که خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه دهد.

وی با اشاره به این‌که خداوند فقط عبادت را از متقین می‌پذیرد، تصریح کرد: انسان متقی یعنی یک انسانِ کاملاً استاندارد که دارای معیارهای عقلانی و صحیحی است. چنین انسانی اهل دروغ‌گویی، خیانت، غش در معامله نیست و هرچه برای دیگران می‌پسندد برای خود هم می‌پسندد.

وی یادآور شد: ما از هزار سال پیش کتاب چاپ شده داریم که ریزه‌کاری ارائه کالا و کار کردن در بازار در اسلام را بیان کرده است؛ در صورتی‌که اروپا تا 200 سال گذشته بسیاری از این شرایط استانداردسازی را اطلاع نداشت و امروز برای ما جالب نیست که این کشورها در بحث استانداردسازی از ما جلوتر باشند.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان