۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین آموزش مددجويان از اساسي‌ترين مسائل در كانون اصلاح‌و‌تربيت است
کد خبر: ۲۱۶۲۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲ ساعت: ۱۰:۲۸ ↗ لینک کوتاه

معاون پيشگيري از وقوع جرم دادگستري قزوين:

آموزش مددجويان از اساسي‌ترين مسائل در كانون اصلاح‌و‌تربيت است

معاون پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان قزوين عنوان کرد: يكي از اساسي ترين مسائل در كانون اصلاح و تربيت بحث آموزشي مددجويان است و در كانون، بستر آموزش در تمامي سطوح براي همه مددجويان فراهم است.

آموزش مددجويان از اساسي‌ترين مسائل در كانون اصلاح‌و‌تربيت است
‌به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت الاسلام عبدالهي در بازديد از كانون اصلاح و تربيت قزوين به گفت‌وگو با مددجويان اين مركز پرداخت.
وي در بازديد از قسمت‌های مختلف کانون از جمله واحد پذیرش و تشخیص، خوابگاه‌های محل نگهداری پسران بيان داشت: همه ما در هر حال و هر مکانی نیاز به اصلاح و تربیت داریم و حضور شما در این مکان باید فرصت مغتنمی برای تولدی دوباره و آماده شدن برای یک بازگشت خوب و قوی به جامعه باشد.
وی خطاب به مددجویان افزود: اکثر شما در خانواده دارای مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هستید اما با همه این مشکلات قدرت تغییر همه چیز را دارید.
معاون فرهنگي دادگستري قزوين عنوان كرد: شما در ابتدای راه پرپیچ و خم زندگی قرار دارید و شکرگزار باشید قبل از اینکه پای شما به زندان باز شود وارد کانون شدید.
وي تصريح كرد: از این فرصت مناسب که با برگزاری کلاس‌های فرهنگی و هنری و حرفه آموزی در این فضای شاد و زیبا که با زحمات رئیس و پرسنل خدوم این مرکز برای شما فراهم آمده برای شروعی دوباره و یک زندگی آبرومند استفاده بهینه را ببرید.
عبدالهي اعلام كرد: خوشبختانه تغییرات زیادی نسبت به قبل کانون مشاهده می‌شود که سزاوار تقدیر و ستایش است و امید می‌رود با این روند کانون اصلاح و تربیت قزوین تبدیل به یکی از مراکز نمونه سازمان شود.
در ادامه بهروز جلالوند، معاون پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان قزوين اظهارداشت: در موضوع رسیدگی به جرایم نوجوانانی که سن آنها در زمان ارتکاب جرم تعزیری زیر 18 سال است، رسیدگی به جرایم این اطفال تنها در دادسرا و دادگاه ویژه اطفال انجام شده و سپس این اطفال و نوجوانان به کانون اصلاح و تربیت فرستاده می‌شوند.  
معاون پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان قزوين توضيح داد: كانون اصلاح و تربيت ويژگي‌هاي ممتازي دارد كه مي‌توان به يكي از آنها اشاره داشت كه كانون، به عنوان يك مركز آموزشي شناخته شده است.
وي گفت: يكي از اساسي ترين مسائل در كانون اصلاح و تربيت بحث آموزشي مددجويان است و در كانون، بستر آموزش در تمامي سطوح براي همه مددجويان فراهم است.
انتهای پیام/3009
 

منبع: سایت دادگستری

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان