۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین مبارزه با قاچاق، خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید ادامه راه دفاع مقدس است
کد خبر: ۲۱۵۵۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۳ ساعت: ۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه شهر الوند:

مبارزه با قاچاق، خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید ادامه راه دفاع مقدس است

امام جمعه شهر الوند بیان کرد: مبارزه با قاچاق، خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید در ادامه دفاع مقدس بوده و به راه افتادن چراغ صنعت و واحدهای تولیدی راکد خواهد انجامید.

 مبارزه با قاچاق، خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید ادامه راه دفاع مقدس است
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین، حجت‌الاسلام طهماسبی امام جمعه شهر الوند ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: ما در دوران دفاع مقدس نزول ملائکه و امدادهای غیبی خداوند را به چشم شاهد بودیم، زیرا در راه خداوند مقاومت کردیم و از دشمنان نهراسیدیم.

طهماسبی افزود: خداوند در آیه ۹۲ سوره عمران رسیدن به جایگاه والای تقوا و پرهیزکاری را در انفاق و گذشتن از وابستگی‌ها می‌داند و ایثار با فدا کردن این دلبستگی‌ها است که معنی پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه انسان اموال و جان خود را بسیار دوست دارد، عنوان کرد: دلبستگی‌های انسان همواره در طول زندگی وجود دارد، اما رزمندگان اسلام در سال‌های دفاع مقدس از همه داشته‌های خود گذشتند و برای همیشه تاریخ ماندگار شدند.

امام جمعه شهر الوند بیان داشت: در دوران دفاع مقدس آیاتی همچون مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا به جبهه های جنگ روحیه و امیدی دوچندان می‌بخشید.

‌طهماسبی اضافه کرد: خداوند متعال در قرآن کریم ایمان و مجاهدت با مال و جان را تجارتی می‌داند که انسان را از عذاب الهی می‌رهاند و شهدای ما در طول دوران دفاع مقدس ضمن ایمان راسخ به خداوند و پیامبراکرم(ص) با همه داشته‌های خود در مسیر جهاد فی‌سبیل الله قدم برداشتند.

این مسئول در تبیین جایگاه والای ایثارگری در راه خداوند ابراز داشت: خداوند جان شهید را پذیرفت و در آن دنیا قرار داد، اما جان ایثارگران را پذیرفت و دوباره به آنها هدیه کرد که این نشان از ارزش والای مقام ایثارگری است.

طهماسبی با بیان اینکه شهادت شاگرد ممتازی مکتب جهاد است، یادآور شد: باید قدر پیشکسوتان جهاد و شهادت را دانست، زیرا قدرت، عظمت، شرافت شوکت و صولت امروز ما از ایثار، شهادت، جبهه، مقاومت و ایستادگی است.

امام جمعه الوند در خاتمه اقتصاد را یکی از عرصه‌های مقامت دانست و عنوان کرد: مبارزه با قاچاق، خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید در ادامه دفاع مقدس بوده و به راه افتادن چراغ صنعت و واحدهای تولیدی راکد خواهد انجامید.

انتهای پیام/2002

منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان