۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین انقلاب ما متکی به شخص و احزاب نیست/ انقلاب ما انقلابی مردمی است
کد خبر: ۲۱۳۲۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام نوروزی:

انقلاب ما متکی به شخص و احزاب نیست/ انقلاب ما انقلابی مردمی است

مدیر کل اوقاف استان قزوین گفت: انقلاب ما انقلابی مردمی است که از طریق مردم، شعارهای اصلی، آرمان های انقلاب و همدلی به گوش همه ی جهانیان رسیده است.

انقلاب ما متکی به شخص و احزاب نیست/ انقلاب ما انقلابی مردمی است
حجت الاسلام نوروزی مدیرکل اوقاف استان قزوین در مورد حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و اینکه در این ایام بعضی سیاسیون و دولتمردان قصد دارند حضور پرشور مردم را به نفع خود مصاره کنند در گفتگو با  صبح قزوین گفت: مردم ما ملتی بیدار و هوشیار هستند.
این ملت در همه صحنه هایی که برای نظام اتفاق می افتد، راه اصلی که همان راه امام و مقام معظم رهبری و آرمان بزرگ شهدا است انتخاب کرده و در همان مسیر پیش خواهد رفت.
مدیرکل اوقاف ادامه داد: ملت ایران از میان تمام راه هایی که دیگران برای آن ها ایجاد کرده اند راه درست خود را پیدا کرده و اینکه کسی بخواهد با شعاری به نفع خود، جریانی از نظام را از طریق مردم به نفع خود مصادره کند خیالی باطل خواهد بود به طوری که زمانی امام خمینی فرمودند: خمینی چه باشد و چه نباشد مردم راه خود را پیدا کرده اند.
وی در همین موضوع اظهار کرد: انقلاب ما متکی به شخص و احزاب نیست.
انقلاب ما انقلاب مردمی است که از طریق مردم، شعارهای اصلی، آرمان های انقلاب و همدلی به گوش همه ی جهانیان رسیده است.
حجت الاسلام نوروزی در پایان بیان کرد: همه ی دشمنان ما می دانند که جلو برنده راه امام و انقلاب و شهدا، مردم عزیزمان هستند که با حضور چشمگیرشان در فعالیت های سیاسی و مواردی از این قبیل که برای نظام پیش می آید نشان می دهند که پای انقلابشان ایستاده اند و تا جایی که بتوانند جان فشانی خواهند کرد.
انتهای پیام/7008/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان