۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین سکوت خواص در فتنه‌ها پشت ما را شکسته است/ تمایل به فرهنگ بیگانه کشتی انقلاب را سوراخ می‌کند
کد خبر: ۲۱۲۶۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۰ ساعت: ۹:۲۵ ↗ لینک کوتاه

سردار قاسمی در همایش مدافعان حرم:

سکوت خواص در فتنه‌ها پشت ما را شکسته است/ تمایل به فرهنگ بیگانه کشتی انقلاب را سوراخ می‌کند

فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الاوصیا بیان کرد: ما با تمسک به فرهنگ بیگانه دچار بیماری شده‌ایم و زمانی که در حال سوراخ کردن کشتی از درون آن هستیم رهبری کاری از دستش برنمی‌آید و متاسفانه زمینه سقوط خود را فراهم می‌کنیم.

سکوت خواص در فتنه‌ها پشت ما را شکسته است/ تمایل به فرهنگ بیگانه کشتی انقلاب را سوراخ می‌کند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، سردار سعید قاسمی، فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الاوصیا شب گذشته(سه شنبه) در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان قزوین که در سالن همایش‌های دانشگاه بین‌الملل امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نزدیک چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این مدت ما با پشت سرگذاشتن پیروزی و شکست‌هایی توانستیم به یک پختگی در مسائل مختلف دست پیدا کنیم.
وی در ادامه افزود: حفظ انقلاب اسلامی طی این 4 دهه و برگزاری بزرگداشت برای شهدا یک پیروزی بزرگ برای نظام مقدس ماست.
فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الاوصیا ادامه داد: امروز در پسابرجام که زمان استفاده از شرایط مطلوب برای زندگی است، یک سری به سوریه می‌روند و جنازه‌هایشان در آنجا می‌ماند، فرماندهی مثل حسین همدانی که سال‌ها در کشور زحمت کشیده بود چرا باید در خان طومان شهید شود؟
وی با بیان اینکه تا دیروز عده‌ای نگران بودند در صورت وقوع جنگ چه کسانی برای دفاع خواهد رفت، عنوان کرد: اما امروز شاهدیم که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) جوان‌های زیادی می‎روند و هفته بعد جنازه آنها برمی‌گردد، این جوان‌ها در سوریه و حلب با دشمن می‌جنگند تا دشمن را در کوچه و پس کوچه شهر وارد نشود.

چرا آستان قدس رضوی باید کوکاکولای اورجینال اصل که برای یهود است به مشهد وارد کند؟

سردار قاسمی با بیان اینکه سکوت خواص در فتنه‌ها پشت ما را شکسته است، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های اخیر خود مکررا به موضوع فتنه اشاره کردند و این موضوع نشان از اهمیت نفوذ دشمن دارد؛ زیرا با وقوع فتنه‌های مختلف در کشور بسیاری از خواص سکوت کردند.
وی تصریح کرد: متاسفانه در این چهار دهه از انقلاب به فرزندان ما در زمینه امام شناسی انقلاب شناسی و جریانات سیاسی آموزش‌های ضعیفی داده شده است و این به دلیل نبود دروس قوی در رده دانشگاهی، حوزوی و مدارس است.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه هشت سال جنگ ایران با عراق برای نوجوانان و جوانان ما به خوبی تبیین نشده است، گفت: انقلاب اسلامی با پیچیدگی فراوانی پس از پیروزی انقلاب روبرو بوده است و امام راحل با سکانداری عظیم خود توانست کشتیی انقلاب را در این طوفان‌ها حفظ کند، اما فرزندان ما توجیه نیستند که بر ما چه گذشت و چه اقداماتی کردیم؟
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با کاربرد کلمه بِرند مخالف هستند، عنوان کرد: در یک دوره‌ای که الگوگیری از فرهنگ غرب ما را به سمت تب برندسازی هدایت کرد بزرگانی چون شهید آوینی در گوش ما زمزمه کردند که این برندها آخر وعاقبت ناخوشی دارد و تقلید از آن حرکت در مسیر غیرانقلاب است، اما کسی توجه نکرد.
وی اضافه کرد: چرا آستان قدس رضوی باید کوکاکولای اورجینال اصل که برای یهود است به مشهد وارد کند؟ امسال بعد از 120سال کشف کردند که در فرمول تولید مواد اولیه کوکا کولا کافئیین و مواد مخدر و الکل وجود دارد، همچنین از پودر ناف جنین مرده نیز برای تهیه کوکا کولای اورجینال استفاده می‌کنند.

بسیاری از اساتید دانشگاه‌ها تفکرات غربی دارند

فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الاوصیا یادآور شد: در مسیر کرج تا قزوین حتی یه عکس هم از شهدای مدافع حرم دیده نمی‌شود اما عکس برندهای خارجی فراوان است که این موضوع برای استان شهیدپرور قزوین جای تعجب دارد.
وی با بیان اینکه پشتیبانی از ولایت فقیه با دوری از فرهنگ غرب تقویت می‌شود، بیان کرد: بی توجهی به تاکیدات و توصیه‌های مقام معظم رهبری عامل انحراف و انحطاط است، پس باید هرچه سریع‌تر با اقدامات صحیح جامعه را نجات داد.
قاسمی در ادامه عنوان کرد: بسیاری از اساتید دانشگاه‌ها تفکرات غربی دارند و ذهن دانشجویان ما را با خرافات غربی پُر می‌کنند، امروز دوران مسعود رجوی‌ها گذشته ‌و ‌با منافقانی سروکار داریم که از جنس خود ما هستند.
وی با اشاره به اثرات نفوذ فرهنگی و اقتصادی و سیاسی در کشور تصریح کرد: ما با تمسک به فرهنگ بیگانه دچار بیماری شده‌ایم و زمانی که در حال سوراخ کردن کشتی از درون آن هستیم رهبری کاری از دستش برنمی‌آید و متاسفانه زمینه سقوط خود را فراهم می‌کنیم.
این فرمانده دوران دفاع مقدس اذعان کرد: رهبری روسای دانشگاه‌های سراسر کشور را در ماه رمضان دعوت کرد و در مورد بسیاری از احکام شرعی و اخلاقی به آنها تذکر داد؛ ما فقط با عمل به منویات رهبری می‌توانیم از مسیر ریل گذاری شده انحرافی برگردیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان