۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین رشد چند برابری موقوفات در قزوین
کد خبر: ۲۱۲۴۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

جانشین معاونت اقتصادی اوقاف کشور خبر داد؛

رشد چند برابری موقوفات در قزوین

جانشین اقتصادی سازمان اوقاف کشور گفت: انعکاس آثار مثبت وقف توسط مردم سبب افزایش چند برابری آن در جامعه می‌شود که این موضوع در قزوین محقق شده است.

رشد چند برابری موقوفات در قزوین
به گزارش صبح قزوین، حجت‌الاسلام مسعود انصاری جانشین اقتصادی سازمان اوقاف کشور اظهار کرد: سازمان اوقاف به دلیل تنوع نیات خیرین یک مجموعه چند بعدی است که از لحاظ فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و اقتصادی حائز اهمیت است.
جانشین اقتصادی سازمان اوقاف کشور بیان کرد: اگر ما بخواهیم در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی راندمان خوبی داشته باشیم و اقشار بیشتری ازافراد جامعه را تحت پوشش و حمایت های خود قرار دهیم باید نگاه اقتصادی به موقوفات داشته باشیم.
وی نگاه اقتصادی به موقوفات را لازمه مدیریت اقتصادی دانست و افزود: بر اساس این نگاه سازمان اوقاف، معاونتی را به نام معاونت اقتصادی تاسیس کرده است که نقش آن بالا بردن بهره وری موقوفات است.
مسعود انصاری نتیجه نگاه اقتصادی به موقوفات را چند برابر شدن اموال موقوفه دانست و افزود: در چند سال اخیر، مجموعه سازمان اوقاف به چند برابر افزایش یافته است و این سازمان توانسته است در عرصه های مختلف مانند: بازسازی بقاع متبرکه، عرصه های فرهنگی و اجتماعی پیشرفت های قابل توجهی داشته باشد.
وی افزود: تامین جهیزیه برای زوج های نیازمند، کمک به ایتام، درمان بیماران کم بضاعت از برکات وقف است که مردم به وضوح شاهد آن هستند.
منبع: روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان