۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین بیانیه دادگستری کل استان قزوین به مناسبت دهه فجر و یوم الله۲۲ بهمن
کد خبر: ۲۱۲۴۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

روز پرشکوه ۲۲ بهمن؛

بیانیه دادگستری کل استان قزوین به مناسبت دهه فجر و یوم الله۲۲ بهمن

۲۲بهمن یادآور روز پرشکوهی است که اراده خداوند متعال بر اراده ظالمان و مستکبران غلبه کرد و امت مجاهد ایران به رهبری آیت الله العظمی امام خمینی(ره) بر استبداد پهلوی و قدرتهای شیطانی پیروز شد و دوران حیات مجدد اسلام ناب محمدی(ص) آغاز گردید.

بیانیه دادگستری کل استان قزوین به مناسبت دهه فجر و یوم الله۲۲ بهمن
به گزارش صبح قزوین، 22بهمن یادآور روز پرشکوهی است که اراده خداوند متعال بر اراده ظالمان و مستکبران غلبه کرد و امت مجاهد ایران به رهبری آیت الله العظمی امام خمینی(ره) بر استبداد پهلوی و قدرتهای شیطانی پیروز شد و دوران حیات مجدد اسلام ناب محمدی(ص) آغاز گردید.
22 بهمن یوم الله بزرگ تاریخ کهن ایران و روز بازیابی هویت اسلامی ایرانی است که به سرمشق برجسته‌ای برای ملت‌های تحت ستم و بویژه مسلمانان جهان تبدیل شد و جریان بیداری اسلامی را نوید داد.
22 بهمن روز پیروزی خون بر شمشیر و روز تحقق معجزه الهی و آغاز تمدن نوین اسلامی و شکل‌گیری جامعه های آزاد ، مستقل، پویا و پیشرفته، در سایه ایمان به باورها وارزش‌های الهی و پایبندی به احکام نورانی اسلام در ایران اسلامی است.
امسال ملت بزرگ ما در حالی سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرد که در سایه الطاف الهی و با رهبری‌های هوشمندانه و قاطع مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله و حضور آگاهانه و شجاعانه مردم وفادار و انقلابی، انقلاب اسلامی به گفتمان پویا و پرنفوذ در عرصه جهانی تبدیل شده است.
جبهه استکبار و صهیونیسم پیش از هر زمان دیگری در برابر منطق مستحکم و استقامت و بصیرت ملت ایران مستأصل و سرخورده است و در برابر آن، ملت ایران از هر زمان دیگری با نشاط و منسجم و امیدوار به آیندهای درخشان تر، مسیر ارزش انقلاب را می‌پیماید.
اکنون نیز با توجه به شرایط منطقه‌ای و جهانی تنها راه استمرار پیروزی‌ها و دستیابی به پیشرفت و تعالی کشور ارتقای توانمندی‌های داخلی کشور و افزایش استحکام ساخت درونی نظام و اقتدار ملی ایران و بصیرت و مقاومت ملت می‌باشد تا ضمن حمایت از فرزندان انقلاب در عرصه دیپلماسی، نسبت به هرگونه مسامحه و مماشات بادشمنان عهد شکن و عنود ملت ایران هشدار می دهیم و دغدغه خود را در مورد توطئه‌های پیچیده و پنهان آنان ابراز می‌داریم.
قطعاً ملت هوشمند و آماده ما به پیروی از تدابیر و رهنمودهای رهبری فرزانه انقلاب، رفتار دشمنان را رصد می‌کند و اجازه نخواهد داد حیله‌های آنان راه به جایی ببرد.
حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، پشتوانه مقاومت ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌ها و خط و نشان‌های جدید استکبار و صهیونیستی است و دادگستری کل استان قزوین نیز ضمن تبریک این ایام به فجر آفرینان، خصوصاً ایثارگران و خانواده شهیدان، همدوش با همه توده‌های مومن و انقلابی ملت عزیز که همواره در صف مقدم انقلاب قرار داشته‌اند در این راهپیمایی شرکت خواهد کرد.
نعمت‌های الهی را در تحقق وعده پیروزی مستضعفین بر مستکبرین سپاسگزاریم و از درگاه او عاجزانه می‌خواهیم که توفیق ایمان،مجاهدت و ثبات قدم روزافزون به ملت ما و همه ملتهای اسلامی و مظلوم عطا کند و جریان توفنده انقلاب اسلامی را به نهضت جهانی حضرت مهدی (عج) متصل فرماید.
منبع: روابط عمومی دادگستری استان قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان