۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین صنایع الکترونیک البرز توانا واحد نمونه صنعتی قزوین شد
کد خبر: ۲۰۹۰۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۶ ساعت: ۱۳:۲۷ ↗ لینک کوتاه

در حوزه برق و الکترونیک؛

صنایع الکترونیک البرز توانا واحد نمونه صنعتی قزوین شد

صنایع الکترونیک البرز توانا از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری فزوین واحد نمونه صنعتی استان قزوین شد.

صنایع الکترونیک البرز توانا واحد نمونه صنعتی  قزوین شد
به گزارش خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین ،صنایع الکترونیک البرز توانا از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری فزوین در حوزه برق و الکترونیک به عنوان واحد نمونه صنعتی استان شناخته شد.

این واحد صنعتی که زیر نظر کانون معلولان توانا فعالیت دارد، بیش از 60 نفر نیروی متخصص را به کار گرفته است که حدود 80 درصد از آنها دارای معلولیت‌های حرکتی و جسمی بوده و سایر افراد این مجموعه دارای نسبت خانوادگی با یک یا چند معلول هستند.

پیوندچی، مدیر عامل شرکت البرز توانا در خصوص انتخاب شرکت صنایع الکترونیک البرز به عنوان واحد نمونه صنعتی استان قزوین در حوزه برق و صنایع الکترونیک اظهار امیدواری کرد: روند خدمات قابل ارائه به مردم و استفاده هرچه بهتر از نخبگان دارای معلولیت‌های حرکتی و جسمی فراهم شود تا این جوانان بتوانند خلاقیت‌ها و توانایی‌های خود را بروز دهند.

مدیرعامل شرکت البرز توانا با اشاره به حضور این واحد صنعتی در پارک علم و فناوری استان قزوین اظهار کرد: این مهم می‌تواند ضمن توسعه خدمات و پیشرفت‌های شرکت صنایع الکترونیک البرز توانا، اشتغال و خدمات‌رسانی به نخبگان دارای معلولیت را نیز به دنبال دارد.

وی ادامه داد: طرح‌ها و محصولاتی که از سوی متخصصان شاغل در شرکت صنایع الکترونیک البرز توانا ارائه شده، مطلوب و ارزشمند بوده است که اکنون مسئولان این شرکت می‌توانند برای کسب مجوزهای دانش‌بنیان اقدامات لازم را انجام دهند.

این مسئول با بیان اینکه در بازه زمانی سال 1390 تا 1395 محصولات جدیدی به مجموعه صنایع الکترونیک البرز توانا افزوده شده است، تصریح کرد: برنامه‌ریزی در راستای تولید تابلوها و کلیدهای هوشمند یکی از اقداماتی بوده که در سال‌های اخیر با هدف رفع نیاز داخلی با استفاده از محوصلات با کیفیت مورد توجه قرار گرفته است.

پیوندچی با اشاره به لزوم تجاری‌سازی محصولات صنعتی در بازارهای داخلی و خارجی با استفاده از نشان‌های ایرانی یادآور شد: معرفی محصولات تولید داخل به تاجران و بازرگانان خارجی بسیار ارزشمند بوده و می‌تواند نقش عمده‌ای در توسعه توان صنعتگران داشته باشد.

مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک البرز توانا خاطرنشان کرد: متأسفانه در حال حاضر ارزش و اهمیت فناوری در کشورهای همسایه بیش از داخل کشور بوده و افراد علاقه‌مند به حوزه فناوری، محصولات مشابه با انواع داخلی را با مبلغ بیشتری تهیه می‌کنند که می‌توان با ارائه محصولات ارزان‌تر از نمونه‌های خارجی، بازارهای مختلف را به سوی خود جذب کرد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های شرکت صنایع الکترونیک البرز توانا مذاکره با کشورهای همسایه و اقدام برای تولید محصولات دلخواه آنها است چراکه توانایی تولید و ارائه خدمات مطابق با استانداردها و کیفیت مورد نظر بازارهای خارجی را داریم.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان