۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین دهه فجر یادآور روزهای رهایی ملت ایران است
کد خبر: ۲۰۸۵۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام مصطفی نوروزی:

دهه فجر یادآور روزهای رهایی ملت ایران است

مدیر کل اوقاف قزوین از سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر به عنوان یادمان روز رهایی ملت ایران به برکت رهبری حضرت امام خمینی (ره) نام برد.

دهه فجر یادآور روزهای رهایی ملت ایران است
به گزارش صبح قزوین، حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امرخیریه استان قزوین در چهارمین مرحله بازرسی از عملکرد دوایر ستادی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: قانون اساسی ما برگرفته از قرآن و احادیث است و امیدواریم که مردم و مسوولین به قانونمند سازی مصوبات مجلس شورای اسلامی و احکام ولایی رهبری عمل کنند و شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی بر همگان نمایان شود.
وی تقویت وحدت و اتحاد را برای به نتیجه رسیدن حرکتهای اسلامی مردم منطقه ضروری دانست و عنوان کرد: وجود با برکت امام راحل و مقام معظم رهبری نیز از عوامل مهمی بود که باعث موفقیت انقلاب اسلامی و ملت ولایتمدار ایران زمین شد ولی موج بیداری اسلامی در بسیاری از کشورها به دلیل نداشتن رهبری مقتدر و فرهیخته با موفقیت همراه نبود.
حجت الاسلام نوروزی در ادامه اظهار داشت : در سال 1357 حمایت و پشتیبانی های همه جانبه ملت از امام راحل باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و امروز رمز ماندگاری این انقلاب در گرو حمایت های بی دریغ از مقام معظم رهبری است که همگان باید نسبت به این مسئله توجه ویژه داشته باشند.
وی بیان کرد : مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی عزت و سرافرازی ملت ایران و درهم شکستن ابهت شرق و غرب و اثبات ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت های پوشالی و ظالم جهان بود.
حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در خاتمه افزود : ایام الله دهه مبارک فجر یادآور خاطراتی است که در آن ایثار، از خودگذشتگی و تلاش برای رهایی ملت ایران از ظلم و استکبار موج می زند و ورود حضرت امام به ایران به تحرکات انقلابی مردم جهت و قوام بیشتری بخشید.
روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان