۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین پیشگیری اولیه از ضرورت های بهزیستی است
کد خبر: ۲۰۷۱۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین در دیدار با بهزیستی استان؛

پیشگیری اولیه از ضرورت های بهزیستی است

استاندار قزوین گفت:کارکنان بهزیستی در کنار وظایف خود باید زنگ خطری در جامعه باشند.

پیشگیری اولیه از ضرورت های بهزیستی است
به گزارش صبح قزوین، روزبه استاندار قزوین در دیدار با مد یر کل، معاونین و کارکنان این اداره کل ضمن قدر دانی از زحمات این عزیزان در خدمت رسانی به جامعه هدف گفت: به دلیل دغدغه ها و نگرانی هایی که نسبت به جامعه دارم دیدار با همکاران بهزیستی را در دستور کار خود قرار دادم و به عنوان یک مدیر پیگیری این مشکلات را از وظایف خود می دانم.
روزبه تصریح کرد: نهاد بهزیستی متولی خروجی ناهنجاریهای جامعه است و معضلات موجود باعث بنا شدن این نهاد شده است.
استاندار قزوین با بیان اینکه اسلام بهترین سبک در زندگی را داراست، خاطرنشان کرد: همانطوریکه مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خودشان به سبک زندگی اسلامی اشاره کرده اند متأسفانه بهره برداری لازم از فرمایشات ایشان صورت نگرفته در حالی که بهترین زندگی از متن دین برخاسته می شود و هر جا به دین زاویه داده ایم،به مشکل برخورده ایم وی ادامه داد: در حال حاضر سبک زندگی ما به گونه ای تعریف شده که خروجی آن مشکلاتی چون،اعتیاد،طلاق،ناهنجاری را به دنبال دارد.
روزبه اضافه کرد: همه باید در سبک زندگی جدید خود تجدید نظر کنیم و کارکنان بهزیستی نیز در کنار وظایف خود باید هوشیار بوده و زنگ خطری برای جامعه باشند.
استاندار قزوین در پایان سخنان خود بیان داشت: همکاران ما در بهزیستی با مشکلات عدیده ای روبرو هستندکه باید در کنار این مشکلات پیشگیری اولیه را مدنظر قرار دهند که از ضرورتهای این نهاد است.
روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان