۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین ضرورت فرهنگ سازی استفاده صحیح از فناوری اطلاعات و ارتباطات
کد خبر: ۲۰۷۰۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تاکید کرد؛

ضرورت فرهنگ سازی استفاده صحیح از فناوری اطلاعات و ارتباطات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در دیدار با اعضای هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای قزوین بر ضرورت فرهنگ سازی استفاده صحیح از فناوری اطلاعات و ارتباطات تاکید کرد.

ضرورت فرهنگ سازی استفاده صحیح از فناوری اطلاعات و ارتباطات
به گزارش صبح قزوین، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در دیدار با اعضای هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای که در محل دفتر ایشان برگزار شد ضمن تشکر از تلاش های سازمان نظام صنفی در استان گفت: باید تلاش نمود استفاده درست از فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح جامعه و سازمانها برای ارائه خدمات مطلوب در استان را فرهنگ سازی کنیم و اهداف سازمان نظام صنفی را در نهاد های دولتی به عنوان بخش خصوصی نهادینه سازیم.
فرهاد جاویدی افزود:استان قزوین دارای ظرفیت های خوبی در حوزه فناوری اطلاعات است و باید تلاش کرد با بهره گیری از این ظرفیت ها ،جایگاه سازمان نظام صنفی رایانه ای را در استان با مدیریت ،تجربه و راهکارهای علمی گسترش دهیم.
وی در ادامه به عقد توافق نامه چهار جانبه مشارکت و سرمایه گذاری در ارائه خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی استان قزوین اشارکرد و اظهار داشت: امیدواریم با تشکیل کنسرسیوم استانی جایگاهی برای ارتقای فعالان و متخصصان حوزه فناوری و مشاوران فراهم گردد چرا که با این طرح سرمایه ها در یکجا جمع می گردد و افرادی که دارای تجربه و تخصص هستند از این سرمایه جهت ارائه تجربیات خود استفاده می نمایند.
فرهاد جاویدی استفاده از ظرفیت های سازمان نظام صنفي رايانه اي توسط نهادهای دولتی و غیر دولتی را خواستار شد و افزود: ما به سهم خود در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و حمایت خود را در تمامی حوزه ها خواهیم داشت.
وی در بخشی دیگراز سخنان خود بر استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی تاکید نمود و عنوان كرد :باید حداکثر استفاده از خلاقیت ، نوآوری و ظرفيت بخش خصوصی به عمل آید و بسترهای لازم رانیز برای حضور بخش خصوصی فراهم نمود اما انتظار این است که بخش خصوصی تلاش خود را معطوف جذب و جلب نظر بخش دولتی نماید.
در ابتداي این جلسه حامد فتوحي دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان قزوين به اهداف تشکیل سازمان اشاره کرد و گفت:سازمان نظام صنفی جهت نظم بخشی و ساماندهی فعالیت های تجاری رایانه ای مجاز، با هدف تنظیم گری مناسبات بخش خصوصی و دولت و مشارکت موثر در ساماندهی امور تجاری رایانه ای براساس قانون حمایت از پدیدآورندگان نرم افزار و آیین نامه مصوب هیات وزیران از سال 1384 در کشور و از سال 87 در استان قزوین فعالیت خود را آغاز نموده است .
وی ضمن بیان فعالیتهای و اقدامات صورت گرفته توسط سازمان نظام صنفي رايانه اي ساختار اين سازمان را متشکل از سه شاخه شرکتها ، فروشگاهها و مشاوران عنوان نمود.
و استفاده از مشاوران فناوري اطلاعات و ارتباطات را در پروژه هاي اين حوزه مهم و حياتي دانست.
روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان