۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین مراجعه بیش از ۹۰۰۰ نوآموز به پايگاه‌های طرح سنجش استان
کد خبر: ۲۰۴۳۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۹ ساعت: ۹:۵۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خبر داد:

مراجعه بیش از ۹۰۰۰ نوآموز به پايگاه‌های طرح سنجش استان

سالار قاسمی از مراجعه بیش از ۹۰۰۰ نوآموز به پایگاه‌های طرح سنجش استان خبر داد.

مراجعه بیش از ۹۰۰۰ نوآموز به پايگاه‌های طرح سنجش استان
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین صبح امروز(شنبه) در بازدید از طرح سنجش اظهار کرد: طرح سنجش سلامت جسماني و آمادگي تحصيلي نوآموزان بدو ورود به دبستان سال تحصيلي96-95 با همكاري مشترك آموزش و پرورش و وزارت بهداشت و درمان از 16خرداد ماه سال جاري آغاز شد.
وی افزود: در طرح سنجش امسال، 15 پايگاه ثابت و سيار در استان فعالیت می‌کنند و تاكنون بالغ بر 9000 نفر به اين پايگاه‌ها مراجعه نموده و پرونده الكترونيكي سنجش براي اين دسته از نوآموزان صادر شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: در اين طرح كودكان از نظر بينايي، شنوايي، آمادگي تحصيلي و هوش، معاينات اوليه بهداشتي شامل قد، وزن، نمايه توده بدني و معاينات پزشكي، بررسي اختلالات رواني و رفتاري مورد ارزیابی قرار مي‌گيرند.
وی تصریح کرد: تاکنون بالغ بر 700 نفر از نوآموزان سنجش شده در مراحل ارزيابي اوليه مشكوك به مشكل تشخيص داده شده‌اند که جهت بررسي‌هاي دقيق‌تر به تنها پايگاه تخصصي استان ارجاع و از نظر درماني مشكلات آنان پيگيري شد.
قاسمی اضافه کرد: براي ارجاع نوآموز به پايگاه سنجش نياز است مدير مدرسه از طريق سامانه سنجش به آدرس http://h2.iehs.ir/tashkhis/home نوبت‌گيري نموده و در تاريخ مقرر نوآموزان با مدارك خواسته شده كه شامل اصل شناسنامه، كارت واكسن، دفترچه بيمه و هزينه سنجش مي‌باشد به پايگاه مراجعه نمايند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان تأکید کرد: اين طرح تا پايان شهريور ماه ادامه خواهد داشت و در طرح سنجش امسال برگه تأييديه براي مديران مدارس ارسال مي‌شود و مدير مدرسه موظف است پس از رويت نتيجه سنجش از طريق سامانه الكترونيكي سناد، نسبت به ثبت‌نام قطعي نوآموزان اقدام کند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان