۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین تنها ۵۵ درصد مشترکين استان قزوين قبوض آب را غيرحضوري ميپردازند
کد خبر: ۱۹۹۲۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون خدمات مشترکين و درآمد شرکت آبفاي استان قزوين:

تنها ۵۵ درصد مشترکين استان قزوين قبوض آب را غيرحضوري ميپردازند

رضا خردهدان گفت: تنها ۵۵ درصد از مشترکين شرکت آب و فاضلاب شهري استان قزوين قبوض آب خود را به صورت غيرحضوري مي پردازند.

تنها ۵۵ درصد مشترکين استان قزوين قبوض آب را غيرحضوري ميپردازند
به گزارش صبح قزوین، رضا خرده دان معاون خدمات مشترکين و درآمد اين شرکت با اشاره به اينکه فقط 55 درصد مشترکين استان قبوض آب را غير حضوري مي پردازند، اظهار داشت: ميزان پرداخت غيرحضوري قبوض آب در ديگر استانها و حتي برخي استانهاي محروم کشور تا حد زيادي بيشتر از قزوين است.
وي افزود: تا دو سال ميزان پرداخت غيرحضوري قبوض آب در استان قزوين 45 درصد بود که با وجود تبليغات انجام شده در اين مدت در نهايت فقط 10 درصد افزايش يافت که اين موضوع نشانگر لزوم توجه بيشتر مشترکين و لزوم فرهنگسازي در اين زمينه است.
معاون خدمات مشترکين و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهري استان قزوين ادامه داد: پرداخت غيرحضوري آببها موجب کاهش مراجعات مردم به بانکها و در نتيجه کاهش ترافيک و آلودگي هوا و نيز ارائه خدمات بهتر به مشترکين از سوي اين شرکت خواهد شد.
خردهدان با درخواست از شهروندان براي خودداري از پرداخت هرگونه وجه به مأموران نصب، تنظيم و قرائت کنتورها اضافه کرد: مشترکين ميتوانند در صورت داشتن هرگونه مشکل در خصوص انشعابات، قبوض آببها و چگونگي خدماترساني اين معاونت به آنان با شماره تلفن 122 مرکز ارتباطات مردمي شرکت آب و فاضلاب استان قزوين تماس بگيرند.
اين مسئول اضافه کرد: شرکت آبفاي استان قزوين اداره امور آب و فاضلاب شهري را در پنج شهرستان استان شامل آبيک، تاکستان، بويين زهرا، قزوين و البرز براي خدماترساني به مردم راهاندازي کرده است و به تبع آن معاونت خدمات مشترکين و درآمد اين شرکت به شهروندان 26 شهر استان با جمعيت740 هزار نفر خدماترساني ميکند.
معاون خدمات مشترکين و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهري استان قزوين، فروش کنتور و انشعاب آب و فاضلاب به متقاضيان، امور مربوط به قبوض آب، تصحيح قرارداد آب و اصلاح نام مشترکين در قبوض، تعويض کنتورهاي خراب و دورهاي و تست کنتورها را از جمله وظايف حوزه متبوع خود برشمرد.
خردهدان با اشاره به نصب دستگاههاي تصفيه آب خانگي از سوي برخي شهروندان، در خصوص الزام يا عدم الزام مشترکين اين استان براي استفاده از دستگاههاي يادشده، خاطرنشان کرد: استفاده از اين دستگاهها به هيچ عنوان در قزوين توصيه نميشود؛ چراکه آب قزوين سالم است و استفاده از دستگاههاي تصفيه آب تنها منجر به از بين رفتن املاح آب و عناصر مورد نياز بدن ميشود.
روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان قزوين انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان