۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین هزار و ۵۰ دانش آموز در مسابقات ورزشی استان قزوین شرکت می کنند
کد خبر: ۱۹۸۱۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین؛

هزار و ۵۰ دانش آموز در مسابقات ورزشی استان قزوین شرکت می کنند

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از شرکت هزار و ۵۰ دانش آموز در مسابقات ورزشی استان خبر داد.

هزار و ۵۰ دانش آموز در مسابقات ورزشی استان قزوین شرکت می کنند
به گزارش صبح قزوین، موید مویدی فر افزود: در مسابقات ورزشی دانش آموزان استان که بمناسبت دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد 650 دانش آموز پسر و 400 دانش آموز دختر در دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه شرکت می کنند.
وی اضافه کرد: این مسابقات در رشته های ورزشی فوتسال، هندبال، والیبال، بسکتبال، طناب زنی و دومیدانی بطور مشترک در بین پسران و دختران برگزار می شوند.
مویدی فر ادامه داد: همچنین بعد از تعطیلات نوروزی نیز مسابقات ورزشی فوتبال بین دانش آموزان پسر مقطع دوره اول متوسطه برگزار خواهد شد.
به گفته مودی فر، مسابقات ورزشی دانش آموزان استان در سالن های ورزشی امیرالمومنین، ورزشگاه معلم، سالن ورزشی شقایق، 22 بهمن و شهرستان های آبیک و البرز برگزار می شود.
مویدی فر خاطرنشان کرد: پیش از این نیز در سال تحصیلی جاری یک دوره مسابقات دوی صحرا نوردی به مناسبت بزرگداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز ویژه دانش آموزان متوسطه دوم پسران برگزار شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه از برگزاری همایش کوهپیمایی دانش آموزان و فرهنگیان خبر داد و افزود: این همایش با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان