۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین تفاهم نامه سلامت و امنیت اجتماعی در استان قزوین منعقد شد
کد خبر: ۱۹۸۰۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی و فرمانده انتظامی؛

تفاهم نامه سلامت و امنیت اجتماعی در استان قزوین منعقد شد

برای ارتقا سلامت و ارتقا امنیت اجتماعی و همچنین کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی و پیشگیری از بروز آنها؛ تفاهم نامه سلامت و امنیت اجتماعی، با امضاء دکتر علی اکبر زینالو رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و سرهنگ پاسدار محمدرضا میر حیدری فرمانده انتظامی استان قزوین، منعقد شد.

تفاهم نامه سلامت و امنیت اجتماعی در استان قزوین منعقد شد
به گزارش صبح قزوین، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اعلام خبر فوق گفت: انعقاد این تفاهم نامه در 10 ماده و با حضور جمعی از مدیران و مسوولان هر دو سازمان انجام شد و افزود: در تفاهم نامه مذکور، دستیابی به راهکارهای مشترک میان دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی سلامت و نیروی انتظامی به عنوان متولی امنیت اجتماعی؛ مدّ نظر می باشد.
کشاورز معتمدی، مشارکت در برگزاری نشست ها و همایش های علمی ـ تخصصی و برپایی نمایشگاه های تخصصی، تولید متون آموزشی، تألیف و انتشار کتب و نشریات علمی مرتبط با عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت، استفاده از توان کتاب خانه های هر دو سازمان و توانمند سازی سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه مسائل اجتماعی و سلامت را بخش هایی از مفاد این تفاهم نامه معرفی کرد.
ایشان با اشاره به اینکه، موافقت نامه مذکور که روز 23 دی 1392 در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین امضاء شد، به مدت سه سال شمسی اعتبار دارد و در صورت توافق طرفین قابل اصلاح و تمدید می باشد، اظهار داشت: انجام پروژه ها در قالب قراردادهای جداگانه تا سه ماه پس از تصویب این تفاهم نامه ممکن خواهد بود.
گفتنی است، به منظور بررسی وضعیت پیشرفت کار، هر سه ماه، نشستی، با حضور نمایندگان تام الاختیار هر دو سازمان برگزار می شود و در هر سال، نشست مسوولان ارشد تشکیل خواهد شد.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان