۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین چه امکاناتی در انتظار نمایندگان مجلس است؟
کد خبر: ۱۹۲۷۶۲ نویسنده: داود محمدی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۱ ساعت: ۱۰:۵۳ ↗ لینک کوتاه

هیچ زمانی حقوق مجلس را دریافت نکردم؛

چه امکاناتی در انتظار نمایندگان مجلس است؟

داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: انتخابات مجمع نمایندگان مجلس دهم با ارتباط گیری بیشتر با نمایندگان دیگر استان تا ۲ یا ۳ هفته دیگر انجام میگیرد.

چه امکاناتی در انتظار نمایندگان مجلس است؟
 داود محمدی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، درباره برنامه‌های مجلس دهم اظهار کرد: نمایندگان مجلس دهم در شرایط فعلی درگیر انتخابات هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون‌ها، مشخص کردن اعضای آن و تائید اعتبارنامه نمایندگان هستند.
وی در ادامه افزود: انتخابات مجمع نمایندگان مجلس دهم با ارتباط گیری بیشتر با نمایندگان دیگر استان تا 2 یا 3 هفته دیگر انجام می‌گیرد.
این نماینده مجلس درباره ضرورت حضور نمایندگان استان در کمیسیون‌های مجلس عنوان کرد: با توجه به اینکه استان قزوین دارای ظرفیت‌های کشاورزی و صنعتی و دانش بنیان است، به نظر می‌رسد حضور نمایندگان استان در کمیسیون‌های صنایع و کشاورزی و اموزش و تحقیقات مثمرثمر خواهد بود.
وی ادامه داد: حوزه کاری خودم درباره مسائل حقوقی و قضایی است و تمایلم فعالیت در کمیسیون اصل 90 یا قضایی می‌باشد.
محمدی درباره نقش نمایندگان استان در انتخابات هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون‌ها ابراز کرد: باید تلاش همه نمایندگان قزوین حضور فعال و تاثیرگذار در کمیسیون‌های مختلف باشد تا سهم استان در برنامه ریزی‌ها افزایش یابد.
وی درباره امکاناتی که به نمایندگان در بدو ورود به مجلس داده میشود، تصریح کرد: خودم چون کارمند دستگاه قضایی هستم و هنوز فعالیتم ادامه دارد، از این طریق حقوق دریافت می‌کنم و از مجلس نهم هیچ هزینه‌ای دریافت نکرده‌ام و از مجلس دهم هم حقوقی نخواهم گرفت.
نماینده مردم قزوین در مجلس اضافه کرد: برای نمایندگان جدید معمولا یک خانه سازمانی به صورت رهن یا اجاره درنظر گرفته می‌شود و در دوره گذشته مجلس نیز ماشینی به نام مجلس خریداری شد و در اختیار نمایندگان قرار گرفت که بعد از اتمام مجلس نهم باید به مجلس برگردانده شود.
وی با بیان اینکه برای تعیین امکانات مورد نیاز نمایندگان باید هیئت رئیسه جدید تصمیم بگیرد، بیان کرد: امروز امکاناتی که به یک نماینده مجلس می‌دهند با امکانات یک بخشداری هم قابل مقایسه نیست.
محمدی گفت: معتقدم برای پیشبرد فعالیت‌های نمایندگان مجلس لازم است یک ساختمان اداری برای آنها درنظر گرفته شود، امروز هر نماینده برای انجام برنامه‌هایش باید خود به دنبال تهیه دفتر و مکان باشد در صورتی که بقیه دستگاه‎ها دارای دفتر اداره کل هستند.
وی درباره افزایش حقوق نمایندگان در مجلس دهم اذعان کرد: هنوز این مورد مشخص نیست و باید با تصمیم گیری‌های لازم در هیئت رئیسه تعیین شود.
این نماینده مجلس در پایان عنوان کرد: اعتبارنامه‌ نمایندگان استان در مجلس دهم در شعب بررسی کننده مورد بررسی قرار گرفته و تایید شده است. 
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان