۱۴/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۲ چهارشنبه

صبح قزوین نظارت بر فعاليت تاسيسات گردشگري تشدید شد
کد خبر: ۱۹۲۱۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين:

نظارت بر فعاليت تاسيسات گردشگري تشدید شد

در راستاي نظارت بر فعاليت تاسيسات گردشگري و به منظور ارتقاء كيفي ارائه خدمات، دور دوم بازديد كميته نظارت بر تاسيسات گردشگري استان آغاز شد.

 نظارت بر فعاليت تاسيسات گردشگري تشدید شد

به گزارش صبح قزوین، حميد رضا قاسمي مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين با اعلام اين خبر گفت: كميته نظارت بر فعاليت‌هاي تاسيسات گردشگري با حضور کارشناسان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، حمل و نقل و پايانه‌ها، مرکز بهداشت استان و نيز ستاد اقامه نماز از همه اماکن مرتبط با گردشگري بازديد و از نظر کيفيت و کميت، نرخ اغذيه، ارائه سرويس مطلوب به مسافران و نيز رعايت بهداشت آنها را ارزيابي كرده و با راهنمايي‌هاي لازم در صدد رفع مشکلات و نواقص مي‌باشند كه در صورت عدم رفع نقص طبق قوانين جاري برخورد قانوني انجام مي‌پذيرد.

قاسمي افزود: در دومين مرحله بازديدهاي نظارتي به عمل آمده از تاسيسات گردشگري سفره خانه سنتي نگار السلطنه واقع در شهر الوند به دليل عدم رعايت ضوابط سازمان و همچنين عدم حضور مدير تعطيل گرديد.

وي با اشاره به اهميت تاسيسات گردشگري براي سفري مطلوب افزود: با توجه به اهميت سفر و ايجاد فضاي مناسب براي گردشگران، اجراي قوانين و مقررات الزامي بوده و بايد با متخلفين برخورد قانوني شود و سفره خانه سنتي نگار السلطنه براي رفع پلمپ بايد ضوابط و مقررات را رعايت و كليه نواقص موجود را رفع نمايد.

شايان ذكر است: شماره تلفن گوياي 3685024 و سامانه پيام کوتاه 300002585 به صورت شبانه روزي قادر به دريافت شکايات بوده و در اسرع وقت به پيشنهادات و شکايات واصله رسيدگي مي گردد.

منبع: روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان قزوين

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان