۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین واردکنندگان ضرر و زیان به کشور باید شرمنده ملت باشند/ در برجام هم چوب خوردیم هم پیاز
کد خبر: ۱۸۷۰۰۵ نویسنده: حجت الاسلام ذوالنور تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱ ساعت: ۹:۴۶ ↗ لینک کوتاه

منتخب مردم قم در مجلس در مصاحبه با صبح قزوین:

واردکنندگان ضرر و زیان به کشور باید شرمنده ملت باشند/ در برجام هم چوب خوردیم هم پیاز

منتخب مردم قم در مجلس بیان کرد: در داستان مذاکرات مردم ما چوب را خوردند تا پیاز را نخورند، اما امروز ما هر دو را خوردیم و در حال از دست دادن هستی خود در زمینه هسته‌ای هستیم.

واردکنندگان ضرر و زیان به کشور باید شرمنده ملت باشند/ در برجام هم چوب خوردیم هم پیاز
حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین درباره دستآورد‌های برجام اظهار کرد: شرایط برجام بسیار روشن است و ما یک داده و یک ستاده داریم.
وی در ادامه افزود: در داده‌های خود محدودیت‌های هسته‌ای و نظامی را پذیرفته‌ایم و بسیاری از دستاورهای این حوزه را از دست دادیم و با تصویب برجام باید تحریم‌ها برداشته می‌شد که تا به امروز هیچ اتفاقی رخ نداده است.
منتخب مردم قم در مجلس اذعان کرد: امروز باید از حامیان برجام در کشور پرسید که به چه دلیل معتقدند منتقدان برجام باید نزد خانواده‌های خود شرمنده باشند؟
وی ادامه داد: هاشمی رفسنجانی و کسانی که مدافع برجام هستند، برای اعلام حمایت قاطع خود از این مذاکرات و نتایج آن، فهرست کنند تا ببینند چه اتفاقاتی افتاده است، البته اگر آنها با نگاه انصاف به زیان‌های وارده به کشور نگاه کنند شرمنده خود و خانواده ملت ایران خواهند شد.
این کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: در داستان مذاکرات مردم ما چوب را خوردند تا پیاز را نخورند، اما امروز ما هر دو را خوردیم و در حال از دست دادن هستی خود را در زمینه هسته‌ای هستیم.
وی اضافه کرد: امروز تحریم‌ها هم سر جای خود باقی مانده‌ است و دولت و حامیانش برای آرامش اعصاب خود این حرفا را مطرح می‌کنند.
ذوالنور مطرح کرد: نکته مهم که هم اکنون باید مورد توجه قرار بگیرد اینکه در شرایط فعلی حداقل دستگاه دیپلماتیک ما فعالیت محکمی داشته باشد تا تعهدات غربی‌ها در برجام اجرایی شود.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور قول موفقیت در برجام و تحقق شعارهای انتخاباتی خود را به مردم داده بود، تصریح کرد: انتظار مردم ایران موفقیت برجام در آینده است، دولت باید تلاش کند که تا تعهدات آمریکا انجام شود نه اینکه سر هر موضوعی بگوید آمریکا بدعهدی کرد.
منتخب مردم قم در مجلس عنوان کرد: در نگاه دولت و حامیانش جای مجرم و بی‌گناه تغییر کرده است، امروز بجای چسباندن برچسب شرمندگی به مردم کسانی باید احساس شرمندگی کنند که به توصیه‌های رهبری را توجه نکردند و در برجام دستشان خالی است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان