۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین سمينارهاي آشنايي با نانو در مناطق آموزشي قزوين برگزار مي شود
کد خبر: ۱۸۵۸۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سعید پاینبرد:

سمينارهاي آشنايي با نانو در مناطق آموزشي قزوين برگزار مي شود

معاون آموزش متوسطه مديركل آموزش و پرورش استان قزوين، از برگزاري سمينارهاي آموزشي با فناوري نانو براي دانش آموزان و دبيران آموزشي استان خبر داد.

سمينارهاي آشنايي با نانو در مناطق آموزشي قزوين برگزار مي شود
به گزارش صبح قزوین، سعيد پاينبرد افزود: اين سمينارها در هركدام از نواحي 14 گانه استان بطور جداگانه براي دانش آموزان و فرهنگيان با هدف آشنايي هرچه بيشتر و بهتر دانش آموزان متوسطه با علم و فناوري نانو، آشنا كردن استعدادهاي دانش آموزان در اين زمينه، تحقيق و پژوهش و تعامل فكري افراد مختلف، برقراري ارتباط بيشتر دانش آموزان با مراكز تحقيقاتي و علمي و ايجاد بستري مناسب براي آشنايي دانش آموزان بمنظور تعامل پژوهشي و ايجاد انگيزه در دانش آموزان براي حركت بسوي پژوهش محوري برگزار مي شوند.
وي با بيان اهميت و جايگاه استفاده از فناوري نانو در زمينه هاي مختلف مانند صنعت و پزشكي بر ضرورت آشنايي دانش آموزان با فناوري نانو و كاربردهاي آن تاكيد كرد.
پاينبرد ادامه داد: برگزاري چنين دوره هايي علاوه بر آشنايي دانش آموزان علاقمند و شناسايي استعدادها و حمايت دانش آموزان و تشويق به شركت در المپيادهاي دانش آموزي نانو مي تواند براي استان نيز امتيازات مناسبي در بر داشته باشد.
اين مسوول، با اشاره به استقبال دانش آموزان استان از اين فناوري افزود: در سال گذشته بيش از 450دانش آموز استان در المپياد علوم و فناوري نانو شركت كردند.
روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان