۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین ۲۵ نفر به صورت جایگزین در خطوط فعال سازمان جذب شدند
کد خبر: ۱۸۳۷۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۶ ساعت: ۱۰:۳۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

۲۵ نفر به صورت جایگزین در خطوط فعال سازمان جذب شدند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به درخواست‌های متعدد تاکسیرانان گردشی و اعلام نیاز خطوط، ۲۵ نفر به صورت جایگزین در خطوط فعال تحت نظارت سازمان جذب شدند.

۲۵ نفر به صورت جایگزین در خطوط فعال سازمان جذب شدند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی زاده، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اذعان کرد: با توجه به اینکه تاکسی های تحت نظارت سازمان به دو گروه گردشی و خطی تقسیم می‌شوند، تاکسیرانان فعال تحت نظارت سازمان نیز در دو بخش مختلف فعالیت می‌کنند.
وی عنوان کرد: برخی از تاکسیرانان تاکسی های گردشی متقاضی فعالیت در خطوط تاکسیرانی درون شهری هستند که برای این منظور در گام نخست باید درخواست خود را به سازمان ارائه دهند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: درخواست تاکسیرانان گردشی مبنی بر فعالیت در خطوط تاکسیرانی در کمیتۀ خطوط مورد رسیدگی قرار می‌گیرد تا در صورتی که شرایط لازم را داشته باشند، جذب خطوط تاکسیرانی شوند.
دربندی زاده گفت: تاکسیرانان متقاضی فعالیت در خطوط تاکسیرانی می‌توانند نتیجه بررسی درخواست خود در کمیتۀ خطوط و واحد بازرسی را از طریق این واحدها پیگیر باشند.
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس 25 نفر از تاکسیرانان تاکسی های گردشی که متقاضی فعالیت در خطوط بودند با رأی مثبت کمیتۀ خطوط، جذب خطوط تاکسیرانی تحت نظارت سازمان شده و از این پس در خطوط مشخص شده فعالیت می کنند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: تمام تلاش پرسنل و تاکسیرانان تحت نظارت این سازمان ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است تا بتوانیم با تسهیل در ترددهای درون و برون شهری آنان رضایت شهروندان را جلب کنیم.

برخورد جدی با تاکسیرانان فاقد مجوز و فاقد اعتبار فعالیت در سطح شهر

دربندی زاده افزود: تمام تاکسیرانان فعال تحت نظارت سازمان تاکسیرانی باید مجوز فعالیت در سطح شهر را داشته باشند.
وی اضافه کرد: اگر راننده ای بدون در اختیار داشتن مجوز فعالیت از سوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اقدام به جابه جایی مسافر در سطح شهر کند، از سوی بازرسان سازمان شناسایی شده و با وی برخورد می شود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: با توجه به این که با تاکسیرانان فاقد مجوز و فاقد اعتبار مجوز فعالیت در سطح شهر برخورد جدی می شود، از تمام تاکسیرانان تقاضا می شود برای دریافت مجوز فعالیت و یا تمدید مجوز خود هرچه سریعتر به سازمان مراجعه کنند.
دربندی زاده تصریح کرد: تاکسیرانانی که در سال جدید برای دریافت مجوز تاکسیرانی به سازمان مراجعه می‌کنند، به دلیل از رده خارج شدن دفترچه های تاکسیرانی، مجوز هوشمند تاکسیرانی برای آنان صادر می شود.
وی با اشاره به بازدیدهای مستمر بازرسان سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از فعالیت تاکسیرانان تحت نظارت این سازمان خاطرنشان کرد: بازرسان سازمان تاکسیرانی همه روزه از ساعت 6.45 صبح تا 2 عصر و از ساعت 4 عصر تا 8 شب بر عملکرد تاکسیرانان نظارت می کنند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اظهار کرد: بازرسی از فعالیت تاکسیرانان تحت نظارت این سازمان توسط گشت های ثابت و گردشی انجام می شود که گشت های ویژۀ ثابت در چهارراه ولی عصر، میدان آزادی و بازار مستقر بوده و ضمن نظارت بر عملکرد تاکسیرانان، آمادۀ دریافت گزارشات و شکایات شهروندان هستند.
دربندی زاده گفت: گشت های ویژۀ گردشی نیز سعی می کنند در ساعات مختلف روز با گشت زنی در معابر سطح شهر وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.
وی یادآور شد: امیدواریم با نطارت دقیق بازرسان سازمان بر نحوه عملکرد تاکسیرانان بتوانیم در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان موفق عمل کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان