۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین یارِ دیرین بابک زنجانی به اتهام ۴ جرم محاکمه‌ می‌شود
کد خبر: ۱۸۱۲۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۱ ساعت: ۱۷:۳۷ ↗ لینک کوتاه

جزئیات جلسه دادگاه رضا ضراب در آمریکا؛

یارِ دیرین بابک زنجانی به اتهام ۴ جرم محاکمه‌ می‌شود

در ادعانامه‌ای که از سوی دادستان نیویورک، پریت بهارارا آماده شده، رضا ضراب با ۴ جرم محاکمه می شود.

یارِ دیرین بابک زنجانی به اتهام ۴ جرم محاکمه‌ می‌شود
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ، در ادعا نامه‌ای که از سوی دادستان نیویورک، پریت بهارارا، آماده شده است تحقیقات بر روی 4 اتهام رضا ضراب متمرکز شده و فعالیت ها، برای ارائه ادله به دادگاه، افزایش یافته است.

دلایل جدید، حداکثر تا آخر این ماه میلادی آماده خواهند شد و دادستان پرونده اعلام نموده که امکان دارد ادعانامه خود را بر اساس دلایل جدید، تغییر دهد، اما، با ورود ترکیه به عنوان محل ارتکاب جرم و وجود برخی دلایل در ارتباط با این موضوع و این که احتمال تغییر ادعانامه یا افزودن یک ادعانامه به عنوان ضمیمه، با دریافت دلایل وصولی از ترکیه، وجود دارد یا نه، منابع دادستانی، هیچ گونه اطلاعاتی ارائه نمی دهند.

یارِ دیرین بابک زنجانی به اتهام 4 جرم محاکمه‌ می‌شود

همچنین اعلام شده است که دلایل جدید، قبل از 16 ژوئن به وکلای رضا ضراب، به عنوان نام کلیدی این پرونده، برای آماده نمودن دفاعیه از موکلشان، ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است، در این جلسه از دادگاه، علاوه بر رضا ضراب، دادستان پریت بهارارا به عنوان نماینده تمثیلی دولت آمریکا، دستیار دادستان سید کاماراجو، وکلای رضاضراب، بنجامین برافمن، ماره آنگله فیلو، جوشوآ کریشنر، تیم بازجویی رضا ضراب، دو مامور اف بی آی و مترجم انگلیسی به ترکی که به صورت همزمان گفت‌وگو های رد و بدل شده در دادگاه را برای ضراب ترجمه خواهد کرد، حضور داشتند.

گفتنی است، رضا ضراب در آمریکا، به جرم زیرپا گذاشتن قوانین مربوط به تحریم هسته‌ای ایران، بازداشت شده و در حال محاکمه می‌باشد.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان