۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین سازندگی تبلور عینی خدمت رسانی به مردم است
کد خبر: ۱۷۹۸۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین:

سازندگی تبلور عینی خدمت رسانی به مردم است

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین با اشاره به اعزام ۱۱۹ گروه جهادی به مناطق محروم اظهار کرد: بسیج سازندگی تبلور عینی خدمت رسانی به مردم است.

سازندگی تبلور عینی خدمت رسانی به مردم است
به گزارش صبح قزوین به نقل از شاخص، حمیدرضا الله بداشتی و در جمع خبرنگاران از اعزام ۱۱۹ گروه جهادی در غالب دانش آموزی، دانشجویی، فرهنگیان، مهندسین، طلاب، پزشکان و کارمندان و سایر اقشار در بخش خواهران و برادران به مناطق محروم خبر داد و افزود: نقش و اثر اردوهای جهادی بالاست زیرا که همدلی و مساعدت بسیجیان با مسئولین در انجام و عملیاتی کردن پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی سازمان بسیج سازندگی از طریق جهادگران بسیجی با همکاری اقشار مردم صورت می گیرد.
وی افزود: سیج سازندگی در عرصه های عمرانی به عنوان یک دستگاه اجرایی با کمک به دولت، ۳۰۰ پروژه عمرانی را عملیاتی کرده است.
الله بداشتی با اشاره به پروژه های محرومیت زدایی تصریح کرد: با هماهنگی فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با قرارگاه قرب کوثر مبلغ ۴ میلیارد ریال اعتبار در راستای رفع محرومیت زدایی در استاندر نظر گرفته شد که ساخت غسالخانه، ساخت و مرمت مسجد،  ساخت مخزن آب، آبرسانی، ساخت خانه عالم و ساخت خانه بهداشت از مهمترین پروژه ها می باشد.
لازم به ذکر است سازمان بسیج سازندگی کشور در ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۷۹ به فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شد.
انتهای پیام/۷۲۱۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان