۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین ۴ دی/ تصمیم دیر هنگام شورای عالی انقلاب فرهنگی به برکناری موسوی
کد خبر: ۱۷۹۶۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

روز شمار هشت ماه نبرد مقدس

۴ دی/ تصمیم دیر هنگام شورای عالی انقلاب فرهنگی به برکناری موسوی

تصمیم دیر هنگام شورای عالی انقلاب فرهنگی به برکناری موسوی از ریاست فرهنگستان هنر که طی یک سال گذشته عملا این نهاد هنری را به مرکز طراحی فتنه علیه نظام اسلامی تبدیل کرده بود.

۴ دی/ تصمیم دیر هنگام شورای عالی انقلاب فرهنگی به برکناری موسوی

به گزارش صبح قزوین ،فارس: مردم قم بار دیگر در اعتراض به هتک حرمت نظام اسلامی و ولایت فقیه از فتنه گران اعلام انزجار کردند.
پنجمین روز متوالی از تجمعات مردم قم در حالی شکل گرفت که آنان بعد از اقامه نماز جمعه با برپایی تظاهراتی از حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا میدان شهدای این شهر به سر دادن شعارهای مختلف پرداخته و به سران  فتنه هشدار دادند.
مردم قم با شعار هایی نظیر:" صانعی مرگ بر تو،مرگ بر تو"،"موسوی دستگیر بشه ،فتنه زمین گیر میشه " از مسئولان خواستند که با سران فتنه برخورد جدی داشته است.

رجانیوز: "تصمیم دیر هنگام شورای عالی انقلاب فرهنگی به برکناری موسوی از ریاست فرهنگستان هنر که طی یک سال گذشته عملا این نهاد هنری را به مرکز طراحی فتنه علیه نظام اسلامی تبدیل کرده بود و موسوی پس از انتخابات علی رغم ژست های آزاد منشانه از دریافت حقوق چند میلیونی فرهنگستان دریغ نکرد،با واکنش عصبانی و تند حامیان وی رو به رو شده و این افراد می کوشند با انتشار یادداشت ها ،مصاحبه ها و اخباری علیه علی معلم  دامغانی وی را منصرف کنند.
این افراد دامنه هتاکی های خودعلیه  علی معلم را همچنین به تماس های تلفنی و ارسال پیامک های اهانت آمیز به وی کشانده و حتی در تماس با او منزل او،سخنان اهانت آمیزی مطرح کرده اند.
" انتهای پیام/7007/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان