۱۳/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۱ سه شنبه

صبح قزوین مادرم مریض است می خواهم دخترم را به تهران بیاورم ؛
کد خبر: ۱۷۷۴۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

پرسپوليس بدقولي كرده من تاوان مي دهم!

مادرم مریض است می خواهم دخترم را به تهران بیاورم ؛

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: مي‌خواستم براي اولين بار دخترم را به تهران بياورم تا مادرم را ببيند ولي نمي‌توانم چون باشگاه پرسپوليس ممنوع‌الخروجم كرده.

مادرم مریض است می خواهم دخترم را به تهران بیاورم ؛
به گزارش صبح قزوین به نقل از جام نیوز، از آن روزي كه افشين قطبي فوتبال ايران را با حاشيه‌هايش گذاشت و رفت، 5 سال مي‌گذرد؛ سال‌هايي پر از حسرت براي اين مربي كه سفر دوباره به سرزمين مادري را تنها در روياهايش مي‌تواند ببيند؛ درست مثل سال‌هاي پيش از آن اولين سفر.
افشين قطبي مي‌تواند به ايران بيايد اما به شرطي كه دنبال راهي براي بازگشت از اين سفر نباشد و يا اگر بود، پيش از آن مالياتش را بپردازد و اجازه خروج بگيرد.
او اما مي‌گويد كه حاضر نيست بار ماليات سنگينش را به دوش بكشد: «از اول هم قرار گذاشته بوديم كه باشگاه پرسپوليس مالياتم را بدهد و به خاطر مشكلي كه پيش آمده، كوتاهي از من نبوده.
من طبق قراردادم رفتار كردم و انتظار داشتم كه باشگاه هم به قول‌هايش پايبند باشد.
اين وسط من ضرر كردم كه ممنوع‌الخروج شدم و تا وقتي هم كه باشگاه پول مالياتم را ندهد، نمي‌توانم به ايران بيايم.
بدقولي از طرف آنها بود ولي من بايد تاوان بدهم.
» دلخوري‌هاي افشين قطبي اما چيزي است فراتر از پايبندي باشگاه نشين‌هاي پرسپوليس به قراردادي كه 5 سال پيش فسخ شد.
از دلتنگي‌هايش مي‌گويد و حسرت ديدار دوباره با مادري كه اين روزها در بستر بيماري است: «مادرم مريض است و حال و روز خوبي ندارد ولي متاسفانه من نمي‌توانم براي ديدنش به تهران بيايم چون باشگاه پرسپوليس ممنوع‌الخروجم كرده.
باشگاه بدقولي كرده ولي من بايد تاوانش را بدهم.
مي‌خواستم براي اولين بار دخترم را به تهران بياورم تا مادرم را ببيند ولي نمي‌توانم.
» قطبی در پایان گفت: «من براي پرسپوليس خيلي زحمت كشيدم و حتي وقتي احساس كردم كاري از دستم برنمي‌آيد، خودم رفتم تا باشگاه ضرر نكند ولي متاسفانه مديران پرسپوليس رفتار خوبي با من نداشتند.
چرا من نبايد بتوانم به كشور خودم بيايم و خانواده‌ام را ببينم؟ من از مديران باشگاه پرسپوليس خواهش مي‌كنم اين مشكل را حل كنند و هيچ توقع ديگري هم از آنها ندارم.
» انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان