۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین طالقاني را به مجمع راه ندادند
کد خبر: ۱۷۷۳۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مجمع عمومي و انتخاباتي سرپرست فدراسيون کشتي پهلواني و ورزش باستاني؛

طالقاني را به مجمع راه ندادند

محمدرضا طالقاني سرپرست فدراسيون کشتي پهلواني و ورزش باستاني را به مجمع انتخاباتي اين فدراسيون راه ندادند.

طالقاني را به مجمع راه ندادند
به گزارش صبح قزوین به نقل از فارس، مجمع عمومي و انتخاباتي سرپرست فدراسيون کشتي پهلواني و ورزش باستاني صبح امروز به رياست نصرالله سجادي، معاون توسعه ورزش قهرماني حرفه‌اي وزارت ورزش و جوانان در آکادمي ملي المپيک و پارالمپيک برگزار شد.
در حاليکه پيش از اين گفته مي‌شد وزير ورزش براي حضور طالقاني در انتخابات چراغ سبز نشان داده است و مجوز شرکت وي در انتخابات (که به دليل بازنشسته بودن حق حضور نداشت) صادر شده است اما با اين وجود اجازه حضور در انتخابات را پيدا نکرد.
طالقاني که در اواسط مجمع قصد ورود به جلسه را داشت با ممانعت مسئولان مواجه شد و به وي اجازه ورود به سالن داده نشد که اين موضوع با ناراحتي سرپرست فدراسيون کشتي پهلواني و ورزش باستاني روبرو شد.
خبرنگاران حاضر در مجمع که قصد خروج از مجمع به منظور مصاحبه و صحبت با طالقاني را داشتند، با ممانعت مسئولان برگزارکننده مجمع مواجه شدند و به آنها گفته شد در صورت ترک جلسه ديگر به آنها اجازه حضور مجدد در مجمع داده نخواهد شد.
طالبي نماينده وزارت ورزش و جوانان با طالقاني صحبت کرد و وي را قانع کرد.
پيش از شروع مجمع، سجادي با بيان اينکه انتخابات هيئت استان مرکزي به دليل شکايات فراوان مورد تأئيد وزارت ورزش نيست، خواستار ترک مجمع از سوي رئيس هيئت مرکزي شد.
سجادي گفت که اين موضوع به صورت محرمانه به سرپرست فدراسيون کشتي پهلواني و ورزش باستاني ابلاغ شده و گفته بوديم که نماينده اين استان حق حضور در مجمع انتخاباتي را ندارد و بعد از رسيدگي به شکايات در مورد اين هيئت تصميم‌گيري خواهد شد.
صالحي رئيس هيئت مرکزي در واکنش به صحبت‌هاي سجادي با نشان دادن حکم خود عنوان کرد: با مطرح کردن اين مسائل به مجمع بي‌احترامي مي‌کنيد و من در اين خصوص شکايت خواهم کرد که سجادي در واکنش گفت: به هر کجا مي‌خواهيد شکايت کنيد.
در اين مجمع ناهماهنگي کاملا محسوس بود به طوري که حتي مسئولان فدراسيون زورخانه‌اي و روابط عمومي اين فدراسيون را به داخل مجمع راه ندادند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان