۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین روحیه انقلابی و آمادگی همه جانبه از ویژگی های برجسته سپاه است
کد خبر: ۱۷۴۹۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۱ ساعت: ۹:۳۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین:

روحیه انقلابی و آمادگی همه جانبه از ویژگی های برجسته سپاه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین گفت: روحیه انقلابی و ایجاد آمادگی همه جانبه چه از نظر اعتقادی، چه از نظر تجهیزات نظامی سپاه را به عنوان یک نیروی آماده به کار و پابه کار معرفی کرده است.

روحیه انقلابی و آمادگی همه جانبه از ویژگی های برجسته سپاه است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام علی معبودی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ضمن تسلیت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری(ره) گفت: معلمان هم خود سرمایه هستند و هم سرمایه های این کشور را تربیت می‌کنند.
وی گفت: اگر نگاه به 37 سال گذشته انقلاب بیندازیم و بحران‌های داخلی نظیر غائله‌های کردستان، خوزستان و توطئه‌های خارجی مثل جنگ 8سال دفاع مقدس که به ما تحمیل کردند و بحران‌های منطقه‌ای امروز که در لبنان و عراق و سوریه و یمن و جاهای دیگر شاهد آن هستیم خواهیم دید که سپاه در همه این بحران‌ها توانسته جلوی بروز اتفاقات و خطرات سنگین را بگیرد و خود را به عنوان یک نیروی مقتدر در جهان معرفی کند.
معبودی با اشاره به فلسفه تشکیل سپاه گفت: فلسفه تشکیل سپاه از همان روز ولادتش دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انسانی بوده است و به فرموده امام خامنه‌ای(مد ظلله العالی) سپاه این امتیاز را دارد که از آغاز ولادت حافظ ارزش های انقلاب اسلامی بوده است.
وی ابراز کرد: سپاه براساس دفاع از ارزش‌ها بوجود آمده است و اصل 150 قانون اساسی کشور نیز به آن اشاره کرده است که سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
این مسئول روحیه جهادی را از دیگر عوامل اقتدار سپاه دانست و عنوان کرد: سپاه با روحیه جهادی خود کارها را پیش می‌برد و همانطور که می دانید بعد از جنگ در عرصه سازندگی و ساخت بسیاری از سدها، بسیاری از مباحث دانش‌های بنیادین و ساخت موشک‌ها براساس روحیه جهادی توانسته خوش بدرخشد و رمز عبور سپاه از بحران‌ها بر سایه رو حیه جهادی است.
وی ادامه داد: سپاه یک موجود زنده است و به فرموده امام خامنه ای(مد ظلله العالی) سپاه و نیروهای سپاه یک موجود زنده ای هستند که این موجود زنده توانسته هم از خود و هم از حقوق مردم مظلوم جهان دفاع کند و اگر امروز سپاه همانند انقلاب اسلامی مورد بغض و کینه قرار می‌گیرد به خاطر همین موجود زنده بودن آن است.
معبودی با اشاره به جلسه اخیر سران کشورهای اسلامی در ترکیه تصریح کرد: متاسفانه برخی از سران بی عرضه و مرتجع اسلامی در منطقه در ترکیه جمع شده اند و حزب الله لبنان که به جهان عرب آبرو داده است و در مقابل تجاوزات صهیونیست ها ایستادگی می‌کند را به عنوان تروریست معرفی کرده‌اند.
وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام بحران‌ها سربلند بیرون آمده است و وظیفه ذاتی خود را نجات ملت و ملت های مستضعف از چنگال انسان‌های خوناشام می‌داند.
این مسئول عنوان کرد: اگر دفاع جانانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه بسیج مردمی این کشورها از مردم مظلوم سوریه، عراق نبود به یقین به تعبیر سردار سلیمانی حتی علما و دانشمندان اهل تسنن نیز با داعش بیعت می‌کردند این داعشی که تصمیم گرفته بود همه شیعیان و اهل تسنن را بکشد و زنانشان را به بردگی ببرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ابراز کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانند سایر نیروهای مسلح و بسیج قهرمان براساس تکلیف عمل می‌کند نه براساس منافع شخصی و یا گروهی و یا حزبی یعنی هرکجا که اقتضاء کند در همه زمینه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی بر اساس تکلیف عمل کرده است.
وی گفت: سپاه با داشتن پایه‌های اعتقادی که از اندیشه‌ها و قلم و زبان انسان‌های دانشمندی چون شهید مطهری بهره گرفته است که این عامل او را از سایر نیروهای موجود در دنیا متمایز کرده است.
وی گفت: روحیه انقلابی و ایجاد آمادگی همه جانبه چه از نظر اعتقادی، چه از نظر تجهیزات نظامی سپاه را به عنوان یک نیروی آماده به کار و پابه کار معرفی کرده است که اگر دشمن کوچکترین حماقتی از خود نشان دهد سپاه در کنار بسیج عزیز و سایر نیروهای مسلح کشور جواب دندانشکنی را به آنها خواهد داد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان