برای هفتمین سال متوالی، سامسونگ الکترونیکس بهعنوان برند پیشرو در زمینه فروش نمایشگرهای دیجیتال در دنیا معرفی شد. مؤسسه تحقیقات بازار IHS، در آخرین گزارش خود اعلام کرد، سامسونگ بهعنوان رهبر صنعت نمایشگرهای دیجیتال توانسته موقعیت خود را از سال ۲۰۰۹ تاکنون حفظ کند.
برای هفتمین سال متوالی، سامسونگ الکترونیکس بهعنوان برند پیشرو در زمینه فروش نمایشگرهای دیجیتال در دنیا معرفی شد. مؤسسه تحقیقات بازار IHS، در آخرین گزارش خود اعلام کرد، سامسونگ بهعنوان رهبر صنعت نمایشگرهای دیجیتال توانسته موقعیت خود را از سال 2009 تاکنون حفظ کند.
به گزارش سرویس بازار صبح قزوین ، نتایج درخشان سامسونگ الکترونیکس در این سالها و بهخصوص سال 2015 نشان میدهد که این شرکت همواره درصدد ارایه راهکارهای تجاری بر مبنای فناوری و نوآوری بوده تا مشتریان بسیاری در حوزههای مختلف کسبوکار بتوانند نیازهای خود را به کمک راهکارهای خلاقانه سامسونگ برطرف کنند.
بر اساس گزارش مؤسسه تحقیقات بازار IHS، سامسونگ در فصل اول سال 2016 توانسته 28.8 درصد از سهم فروش بازار جهانی نمایشگرهای دیجیتال را از آن خود کند. در حالی که سهم سامسونگ از فروش نمایشگرهای دیجیتال در مدت مشابه در سال 2014، 26.9 درصد بود.
سئوگگی کیم، معاونت ارشد واحد نمایشگرهای شرکت سامسونگ الکترونیکس (B2B)، در این باره گفت: سامسونگ همواره به دنبال طراحی و تولید قدرتمندترین نوآوریها در صنعت نمایشگرهای دیجیتال در جهان است؛ ما معتقدیم که نوآوری مستمر موجب پیشرفت چشمگیر کسبوکار مشتریانمان خواهد شد.
وی همچنین افزود: نتیجه گزارش مؤسسه IHS، حاکی از کار مداوم و تعهد ما به ارایه راهحلهای نوآورانه و خلق تجربهای همهجانبه برای کاربرانمان است. ما امیدواریم برای سالیان متمادی، همچنان رهبری بازار فروش نمایشگرهای دیجیتال را در اختیار داشته باشیم.
سامسونگ با معرفی نمایشگرهای متنوع، به بسیاری از صنایع از جمله آموزش، گردشگری، کسبوکارهای کوچک و بزرگ، راهحلهای تجاری مناسبی ارایه کرده است.
از جمله راهحلهای تجاری سامسونگ میتوان به این موارد اشاره کرد؛
انتهای پیام
منبع: علمی و فناوری ایسنا
دیدگاه ها