۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین وزیر کشور آل خلیفه حقایق را وارونه جلوه می دهد
کد خبر: ۱۷۴۳۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

وزیر کشور آل خلیفه حقایق را وارونه جلوه می دهد

یکی از نمایندگان پارلمان بحرین با اشاره به دروغ پردازی های وزیر کشور رژیم، آن را بی اساس دانست و از ادامه موارد فراوان نقض حقوق بشر در بحرین خبر داد.

وزیر کشور آل خلیفه حقایق را وارونه جلوه می دهد
به گزارش صبح قزوين به نقل از پایگاه المنامه، خالد عبدالعال در واکنش به اظهار نظر راشد بن عبدالله آل خلیفه وزیر کشور بحرین درباره اینکه هیچ خشونتی در این کشور وجود ندارد و اوضاع تحت کنترل است گفت: وزیر کشور واقعیت ها را نادیده می گیرد و سیاست دور باطل را ادامه می دهد.

این نماینده بحرینی افزود: رژیم و شخص وزیر کشور موارد فراوان نقض حقوق بشر و حقوق شهروندان را نادیده می گیرند.

وی اعلام کرد: یورشهای شبانه به منازل مردم و بازداشت جوانان در مراکز ایست بازرسی به شکل غیرقانونی، ضرب وشتم و شکنجه، بازداشت زنان و نوجوانان،سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز،به کارگیری گازهای سمی و خفه کننده و اشک آور در بحرین همچنان ادامه دارد.

عبدالعال افزود: لازم است که به وزیر کشور که دم از تحت کنترل بودن اوضاع می زند یادآوری کنم که شما از کدام اوضاع سخن می گویید؟ آیا منکر شهادت عبدالکریم فخراوی،زکریا العشیری در زندان هستید و گزارش بسیونی را نادیده می گیرید؟ موارد نقض حقوق بشر ادامه دارد.

نماینده بحرینی اعلام کرد:سازمانهای حقوق بشری و رسانه های بین المللی به انعکاس موارد نقض حقوق بشر و اقدامات سرکوبگرانه رژیم توجه کنند و به بحرین بیایند.

وی افزود: امنیت واقعی زمانی برقرار می شود که همه مردم در خانه های خود امنیت داشته باشند.
امنیت جامعه از راه زندان و ایجاد فضای رعب و وحشت برقرار نمی شود.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان