۰۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پنجشنبه

صبح قزوین توسعه ی فضای فرهنگی در شهرک مینودر
کد خبر: ۱۷۲۴۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین تأکید کرد:

توسعه ی فضای فرهنگی در شهرک مینودر

وزیری نژاد گفت: بهره مندی مسجد المهدی از کتابخانه گامی مهم در جهت توسعه ی فضاهای فرهنگی در شهرک مینودر خواهد بود.

توسعه ی فضای فرهنگی در شهرک مینودر
به گارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: در راستای توسعه ی فضاهای فرهنگی در شهر و توجه به مناطق کمتر برخوردار مسجد المهدی واقع در منطقه مینودر صاحب کتابخانه می شود.
سعید وزیری نژاد با اعلام خبر فوق افزود: اقدامات مربوط به تغییر کابری، ساخت ابنیه و تأسیسات مکانیکی کتابخانه مسجد المهدی واقع در شهرک مینودر (نرسیده به بوستان گلسار) از خرداد ماه سال آتی به همت شهرداری قزوین آغاز می شود.
وزیری نژاد تصریح کرد: این مهم پس از بازدیدی که به همراه شهردار منطقه 3 و هیأت امنای مسجد از محل مربوطه به عمل آمد، اتخاذ شد و بر این اساس شهرداری به ازای خدمات عمرانی که برای توسعه ی این مسجد می پردازد فضای زیر زمین مسجد المهدی را به کتابخانه تبدیل نموده و در اختیار سازمان فرهنگی ورزشی قرار می دهد.
این مقام مسئول در ادامه از اتمام مرحله ی طراحی این پروژه که از سوی سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین به انجام رسیده خبر داد و افزود: بر اساس پیش بینی های اولیه این پروژه با بودجه ی دو میلیارد و 500 میلیون ریالی ساخته خواهد شد.
وی متراژ این کتابخانه را حدود 850 متر مربع اعلام کرد و گفت: پس از اتمام مراحل عمرانی پروژه، سازمان فرهنگی ورزشی نسبت به تجهیز و خرید اقلام مربوطه اقدام خواهد کرد تا فضا برای استفاده مفید اعضاء کتابخانه فراهم شود.
وزیری نژاد در پایان امیدوار شد: این کتابخانه بتواند در حوزه فرهنگی در شهرک مینودر نقش بسزایی داشته باشد و تا حدودی کمبودهای موجود را جبران نماید.
پایان پیام/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان