۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین نشست مشترک اداره کل راه و شهرسازی قزوین و فرماندهان پلیس راههای استان برگزار شد
کد خبر: ۱۷۱۴۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

همفکری و هم اندیشی روسا؛

نشست مشترک اداره کل راه و شهرسازی قزوین و فرماندهان پلیس راههای استان برگزار شد

طی نشست مشترکی در محل سالن جلسات اداره راه و شهرسازی استان قزوین، فرماندهان پلیس راههای استان با روسای ادارات راه و شهرسازی استان قزوین همفکری و هم اندیشی داشتند.

نشست مشترک  اداره کل راه و شهرسازی قزوین و فرماندهان پلیس راههای استان برگزار شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، محمدنادر محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی قزوین در این جلسه با اشاره به کاهش تلفات جاده ای طی 7 سال اخیر عنوان نمود: این مهم حاصل تلاش و همفکری راهداران و پلیس راه استان بوده است، و نقش مدیریت راهسازی، مدیریت راهداری و نیز پلیس راه در این مهم به خصوص کاهش 50% تلفات جاده ای بر هیچ کس پوشیده نیست.
حق لطفی، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان در این جلسه گفت: این اداره کل با 339 نفر پرسنل راهداری، 228 دستگاه ماشین آلات راهداری، 28 اکیپ راهداری مستقر در مناطق مختلف استان، ذخیره 23000 تن ماسه و 6300 تن نمک آمادگی کامل برای راهداری زمستانی دارد.
در پایان مراسم از فرماندهان نیروی انتظامی بابت ارتقاء کیفی خدمات در بخشی از حیطه ی وظایف اداره کل راه و شهرسازی استان به خصوص نقش بارز و ارزنده در کمک به کاهش تصادفات و تلفات رانندگی در سطح راههای حوزه استحفاظی استان تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان