۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین حضور صنايع سبز استان قزوين در سيزدهمين نمايشگاه بين المللي محيط زيست
کد خبر: ۱۷۰۴۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرهادی خبر داد:

حضور صنايع سبز استان قزوين در سيزدهمين نمايشگاه بين المللي محيط زيست

مديركل حفاظت محيط زيست استان قزوين از حضور صنايع سبز استان در سيزدهمين نمايشگاه بين المللي محيط زيست خبر داد.

حضور صنايع سبز استان قزوين در سيزدهمين نمايشگاه بين المللي محيط زيست
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومي اداره كل حفاظت محيط زيست استان قزوين، علي فرهادي با اعلام خبر فوق اظهار داشت: به منظور حضور و مشاركت هر چه باشكوهتر و موثرتر محيط زيست و صنايع بزرگ وسبز استان در اين نمايشگاه تاكنون دو جلسه با حضور معاونين، مسئولان و كارشناسان اين اداره كل برگزار و دو كميته اصلي و فرعي نيز در اين زمينه تعيين گرديده است.
مديركل حفاظت محيط زيست استان قزوين خاطر نشان كرد: صنايعي كه شرايط حضور در نمايشگاه را دارا مي‌باشند توسط معاونت فني اين اداره كل احصا شده و به‌زودي براي تشكيل جلسه و انجام هماهنگي‌هاي حضور در نمايشگاه دعوت خواهند شد.
فرهادي در ادامه تاكيد كرد: در اين نمايشگاه فقط از صنايع پاك و سبز استان و تعدادي از دستگاه‌هاي اجرايي كه اقدامات و فعاليت‌هاي زيست محيطي درخوري داشته‌اند دعوت خواهد شد و نمايشگاه فوق فرصتي است تا عملكرد زيست محيطي اين دستگاهها در معرض نمايش قرار گيرد.
وي گفت: اداره كل حفاظت محيط زيست استان نيز به صورت مشترك به همراه ساير استان‌ها در غرفه اي كه توسط سازمان محيط زيست تهيه مي‌شود با ارايه عملكردها، دستاوردها و برنامه‌هاي خود حضور خواهد يافت.
فرهادي تصريح كرد: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با شعار " اقتصاد سبز کلید توسعه پایدار " با حضور سازمان‌ها، نهادها ، تشکل های مردمی زیست محیطی و صنایع و شرکت های مرتبط با محیط زیست از 24 تا 27 بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود و در این نمایشگاه که مهمترین رویداد زیست محیطی کشور در نیمه دوم سال جاری است، شرکت های داخلی و خارجی جدیدترین و آخرین پیشرفتها و دستاوردها و تکنولوژی های خود در زمینه محیط زیست و صنایع مرتبط در بخش های تولیدی و خدماتی را ارایه می کنند.
مديركل حفاظت محيط زيست استانم قزوين هدف از برگزاری نمایشگاه را بستر سازی مناسب برای مشارکت عمومی در حفاظت از محیط زیست، معرفی توانمندی‌های زیست محیطی در بخش خدمات فنی و مهندسی، آشنایی با مدیریت‌های زیست محیطی، سازمان‌های زیست محیطی و مراکز آموزشی و پژوهشی و اطلاع رسانی زیست محیطی دانست.
مهندس فرهادي 1   انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان