۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین به توليد كنندگان مشوق هاي اقتصادي پرداخت مي شود
کد خبر: ۱۶۹۰۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون برنامه ريزي استاندار:

به توليد كنندگان مشوق هاي اقتصادي پرداخت مي شود

معاون برنامه ريزي استادار قزوين گفت: به توليدكنندگان متعهدي كه داراي اهليت و سابقه مثبت در دستگاه هاي اجراي اند، مشوق هاي اقتصادي پرداخت مي شود.

به توليد كنندگان مشوق هاي اقتصادي پرداخت مي شود
به گزارش صبح قزوين، مجيد نادري در جلسه كارگروه امور اقتصادي گفت: براساس يك طرح پيشنهادي به توليدكنندگان متعهدي كه داراي اهليت و سابقه مثبت در دستگاه هاي اجراي اند، مشوق هاي اقتصادي پرداخت مي شود.
وي اظهار كرد: مشوق هاي اقتصادي با هدف رفع موانع توليد و متناسب با ظرفيت هاي اقتصادي كشور پرداخت و واگذار مي شود و اين موضوع با جامعه گري صورت مي گيرد.
معاون برنامه ريزي استاندار قزوين، بر مطالعه و بررسی شناسایی شاخص های ارزیابی واحدهای تولیدی و نوع مشوق های اقتصادی توسط کمیته های مربوطه تاکید کرد.
نادري با اشاره به اهمیت تدوین خوشه های صنعتی در رشد و پیشرفت تولید، گفت: در همین راستا، توسعه و گسترش خوشه صنعتی بسته بندی در قزوین نیازمند حمایت و همکاری سازمان ها و دستگاههای اجرایی است تا در کنار انجام طرح های مطالعاتی و تحقیقاتی در این حوزه بتوان در مدت زمان کوتاهی یکی از خوشه های مرتبط به این حوزه را راه اندازی کرد.
وی افزود: مطالعات خوشه بسته‌بندی را باید در هنگام اجرای طرح‌های مرتبط به این حوزه پیش‌ برد و چند خوشه تولیدی را در این بخش راه‌اندازی و تقویت کرد.
در حال حاضر بيش از 20 هزار واحد اقتصادي در سه بخش صنعت، كشاورزي وو امور صنفي در استان فعال هستند.
انتهاي پيام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان