۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین روز دانشجو، نمادی از بیداری و استکبارستیزی دانشگاهیان است/ جهاد علمی؛ اولین رسالت دانشجو
کد خبر: ۱۶۸۸۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

داوود محمدی:

روز دانشجو، نمادی از بیداری و استکبارستیزی دانشگاهیان است/ جهاد علمی؛ اولین رسالت دانشجو

نماینده مردم قزوین در مجلس، گفت: روز دانشجو نمادی از بیداری و استکبار ستیزی دانشگاهیان است و حرکت عظیم دانشجویان در این روز، حرکتی خودجوش و خارج از آیین نامه و دستورالعمل می باشد.

روز دانشجو، نمادی از بیداری و استکبارستیزی دانشگاهیان است/ جهاد علمی؛ اولین رسالت دانشجو
به گزارش صبح قزوین به نقل از کیوسنا، داوود محمدی در گفت وگو با خبرنگار کیوسنا، ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان سنگر علم و دانش، اظهار داشت: روز دانشجو نمادی از بیداری و استکبار ستیزی دانشگاهیان است و حرکت عظیم دانشجویان در این روز، حرکتی خودجوش بوده است و از ۱۶ آذر ۱۳۳۲ تا به امروز هر سال تکرار شده است.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حرکت خودجوش دانشجویان چیزی نیست که با بخشنامه و آیین نامه و دستورالعمل ابلاغ شده باشد.
وی افزود: دانشجوها به صورت خودجوش در ۱۶آذر برای گرامیداشت شهدای دانشگاه اقدام می کنند و به عنوان مشعل روشنگری و استکبارستیزی دانشجویان، در جهان نورافکنی می کند.
محمدی ابراز داشت: نگاه مقام معظم رهبری به مباحث دانشگاهی نگاهی ویژه بوده است و دانشگاه و دانشجویان از گروه های مرجع می باشند.
نایب رییس اول کمیسیون اصل نود تصریح کرد: رسالت دانشجویان، رسالت سنگینی است و به عنوان مرجع فکری و رفتاری، الگوی اقشار مختلف مردم می باشند.
محمدی اولین رسالت دانشجویان را تحصیل دانست و عنوان کرد: ایران اسلامی با همت و تلاش دانشجویان به قله های علم و پیشرفت نائل می شود که تا به امروز با پشتکار جوانان و دانشجویان، ملت ایران به پیشرفت های چشمگیری در این حوزه دست یافته است.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان