۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین شناخت جریان حقّ مهمترین معیار اساسی برای بصیرت افراد است
کد خبر: ۱۶۲۵۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

آبنوش:

شناخت جریان حقّ مهمترین معیار اساسی برای بصیرت افراد است

همایش عاشورائیان بخش رامند با مسئولین شهرستان و حضور آحاد بسیجیان در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

شناخت جریان حقّ مهمترین معیار اساسی برای بصیرت افراد است
به گزارش صبح قزوین به نقل از بوئین نیوز، سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در ابتدا این همایش فرهنگ عاشورای را ترجمان فرهنگ محمدی و علوی دانست و گفت : فتنه هایی که در دوران حکومت امام علی (ع) کاشته شدند در دوران حکومت امام حسن (ع) تنومند شدند و در دوران حکومت امام حسین (ع) به بار نشستند و میوه این فتنه ها به این منجر شد که گلوی سلاله پاک پیامبر اعظم (ص) را از ببرند و با اقدام خود لکه ننگینی به اسم خود در تاریخ ثبت کنند .
ایشان مهمترین معیار اساسی برای اثبات بصیرت افراد را شناخت جریان حق بر شمرد و خاطر نشان کرد : یکی از مهمترین معیارهای اساسی برای اثبات بصیرت افراد شناخت جریان حق و امام و ولی بر حق زمان خویش است .
در حوادث فتنه گون که شناخت حق ار باطلل مشکل است تنها افراد با بصیرت می توانند امام حق خود را تشخیص دهند .
سردار آبنوش سختی و پیچیده گی جنگ نرم را بیشتر از جنگ سخت دانست و تاکید کرد : جبهه جنگ نرم شرایط و مرز جفرافیایی نمی شناسد و تمام عرصه را می توان صحنه جنگی فرض کرد .
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین استحکام و قدرت داخلی را مهمترین مولفه قدرت ملی کشور دانست و اظهار داشت : ملت با بصیرت و رشید ایران در هر جایی که مقاومت کرده و در مقابل دشمنان ایستاده نتیجه قابل قبولی گرفته است .
از اینرو علاوه بر تعمیق معنویت باید بر استحکام و قدرت داخلی به عنوان یک مولفه مهم در بحث قدرت داخلی حساب ویژه ای در برابر دشمنان باز کرد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان