۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین بسیج و روحیه بسیجی؛ مهم ترین عامل سربلندی و پیروزی ملت ایران
کد خبر: ۱۶۲۳۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر کل اوقاف قزوین:

بسیج و روحیه بسیجی؛ مهم ترین عامل سربلندی و پیروزی ملت ایران

حجت الاسلام نوروزی گفت: مهم ترین عاملی که توانست موجب شود تا ملت ایران در دوران دفاع مقدس سربلند و پیروز بیرون آید بسیج و روحیه بسیجی بود.

بسیج و روحیه بسیجی؛ مهم ترین عامل سربلندی و پیروزی ملت ایران
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین، حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امور خیریه قزوین در جمع بسیجیان اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ضمن گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه ایران اسلامی امروز به واسطه حق طلبی های خود در تیر رس هجمه دشمنان اسلام قرار دارد و تفکر و منش بسیجی می تواند رمز پیروزی ملت ایران باشد افزود:بسیج از روزی که با فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شده تاکنون منبع فیض بسیاری برای انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران بوده است.
وی هفته بسیج و یاد و خاطره امام راحل، شهدای بسیج و بسیجیان دلاور را گرامی داشت و افزود: انشاالله ما تفکر بسیجی که حضرت امام آرزوی آن را داشتند و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روی آن تأکید دارند، را داشته باشیم.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه قزوین با اشاره به اینکه متاسفانه برخی، این موضوع را نادیده می گیرند اما بسیجی بودن هنوز برای ما یک افتخار است و به آن افتخار می کنیم و بیان کرد:امروز ایران اسلامی در تمامی عرصه های علمی، اقتصادی، هنری و سیاسی با تمام توان ورود کرده و پیشرفت های خوب و چشمگیری داشته است.
حجت الاسلام نوروزی با بیان اینکه همین تفکر و روحیه بسیجی امروز تحریم ها را برای ما به فرصت تبدیل کرده است تصریح کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) "بسیج کلید طلایی و هدیه خداوند به ملت ایران است" و این خود نقش بسیار مهم و تأثیر گذار این نهاد مقدس را در پیشرفت و شکوفایی امروز ایران اسلامی می رساند.
وی ادامه داد: استکبار جهانی و دست نشانده های پلید آنها با فرهنگ، تفکر و منش بسیجی که بیدار کننده ملتها علیه استعمار و نیز پیش برنده آنها در راه پیشرفت و آبادانی است؛ مخالف بوده و از هیچ عملی در جهت تضعیف این فرهنگ و تفکر دریغ نخواند نمود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه قزوین بيان اينكه در برهه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی بسیج و بسیجیان همواره باعث بالندگی و افتخار ملت بوده اند، گفت: فرهنگ تقدیر از فعالان عرصه بسیج باید در جامعه نهادینه شود.
حجت الاسلام نوروزی با اشاره به روند شکل گیری بسیج و نیاز کشور در آن زمان به نهادی انقلابی و منسجم مانند بسیج ابراز کرد:بسیاری از مشکلات و مسائل کشور با حضور به موقع بسیجیان در صحنه حل و فصل گردید است.
وی ایجاد منش و روحیه بسیجی در جامعه و گسترش آن را از برکات وجود این نهاد مقدس بر شمرد و اعلام کرد:با وجود این تفکر و روحیه در واقع همه مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی بسیجی هستند و این مهم می تواند راهکار اساسی در پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی باشد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه قزوین حرکت در مسیر ولایت را از شاخصه های اصلی تفکر و روحیه بسیجی عنوان کرد و یادآور شد:پشتیبانی از ولایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و حرکت در مسیر ایشان می تواند انقلاب اسلامی را از گزند دشمنان و نیرنگ خائنان مصون بدارد.
حجت الاسلام نوروزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تشکیل بسیج مستضعفان از فرامین راهبردی و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به شمار می‌رود که بزرگترین پشتوانه انقلاب اسلامی و دفاع همه‌جانبه بوده و ایران اسلامی را در برابر توطئه‌ها و تهدیدات دشمن مصونیت بخشیده است.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان