۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین ثبت نام مراسم اعتکاف از فردا آغاز می‌شود
کد خبر: ۱۶۱۹۷۱ نویسنده: حجت الاسلام صفی خانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۹ ساعت: ۱۵:۳۳ ↗ لینک کوتاه

مسئول ستاد اعتکاف قزوین:

ثبت نام مراسم اعتکاف از فردا آغاز می‌شود

مسئول ستاد اعتکاف قزوین گفت: ثبت نام مراسم اعتکاف در قزوین از فردا آغاز می‌شود.

ثبت نام مراسم اعتکاف از فردا آغاز می‌شود
حجت‌الاسلام موسی صفی‌خانی، مسئول ستاد اعتکاف قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی صبح قزوین اظهار کرد: مراسم اعتکاف روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم ماه رجب مصادف با روزهای دوم، سوم و چهارم اردیبهشت ماه در 7 مسجد قزوین اجرایی خواهد شد.
وی با بیان اینکه ثبت نام در مراسم معنوی اعتکاف آغاز شده است، افزود: نام نویسی افراد از فردا 20 فروردین ماه آغاز می‌شود.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: ثبت نام فقط از طریق وب سایت رسمی اعتکاف قزوین به آدرس etekaf-qazvin.ir انجام و به هیچ عنوان ثبت نام حضوری انجام نمی‌شود.
صفی‌خانی اضافه کرد: در این دوره از اعتکاف مسجدالنبی(ص) ویژه برادران می‌باشد و خواهران نیز در مساجد سنجیده، محمدرسول الله(ص)، الغدیر، امام خمینی(ره)، مسجد الهادی(ع) و مسجد جامع معتکف خواهند شد.
مسئول ستاد اعتکاف قزوین اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است که حدود یک هزار نفر از برادران و حدود یک هزار و 400 نفر از خواهران را ثبت نام کنیم.
وی با بیان اینکه اعتکاف را بیشتر با نگاه عبادت فردی و انجام تکالیف دینی و شرعی می‌بینیم، گفت: در کنار انجام عبادات فردی نگاه ویژه‌ای به برپایی حلقه های معرفت داریم و محفل انس با قرآن، مناجات شبانه، جلسات بیان احکام شرعی، برگزاری نماز جماعت از جمله برنامه‌های تاثیرگذار اعتکاف است که موجب ارتقای سطح دینی و اخلاقی افراد می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان