۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین بسیج منشأ خدمات بسیاری برای نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد
کد خبر: ۱۶۱۹۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حجت‌الاسلام علی معبودی:

بسیج منشأ خدمات بسیاری برای نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در تشریح نقش و جایگاه بسیج در ادوار گذشته و حال، گفت: نقش بسیج بی نظیر است و منشاء خدمات بسیاری برای نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.

بسیج منشأ خدمات بسیاری برای نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، حجت‌الاسلام و المسلمین معبودی؛ سخنران گردهمایی بزرگ بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی این دانشگاه و پایگاه های واحد های تابعه - که به مناسبت هفته بسیج، روز چهارم آذر 1392 در سالن اجتماعات مرکز آموزشی ـ درمانی ولایت برگزار شد – ضمن اشاره به پایمردی و فداکاری بسیجیان در طول هشت ساله دفاع مقدس، اظهار داشت: هر کس که تفکر بسیجی در وجودش هست را می توان بسیجی نامید.
ایشان در بحث هسته ای با بیان اینکه رهنمودهای هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب، تلاش های دلسوزان نظام و البته ایستادگی و مقاومت جانانه مردم باعث شد که دشمنان اسلام - که صادقانه حرکت نمی کند - به زانو درآیند، گفت: اگر موفقیتی حاصل شده، قسمتی از این موفقیت به نقش بسیج و شهدای هسته ای برمی گردد و ادامه داد: یکی از رسالت های بسیجیان، تبلیغ و ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی است که باید پیگیری شود.
در این برنامه، سرهنگ پاسدار محمدعلی طاهری فرمانده حوزه مقاومت شهید رجایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین درباره نقش بسیج در سازندگی کشور و خنثی کننده توطئه های دشمنان سخن گفت.
گفتنی است، در پایان این گردهمایی، سیّد مهدی موسوی به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج مرکز آموزشی ـ درمانی ولایت منصوب و از فرمانده پیشین این پایگاه محمدعلی قربان پور قدردانی شد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان