۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین ۴۰ سرباز سازندگی در مراکز خدمات جهادکشاورزی جذب شدند
کد خبر: ۱۶۱۵۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی:

۴۰ سرباز سازندگی در مراکز خدمات جهادکشاورزی جذب شدند

مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای ارتقا دانش و بینش بهره برداران بخش کشاورزی، ۴۰ نفر سرباز سازندگی در مراکز خدمات جهاد کشاورزی جذب شدند.

۴۰ سرباز سازندگی در مراکز خدمات جهادکشاورزی جذب شدند
به گزارش صبح قزوين، جهانگير كاووسي گفت: در راستای ارتقا دانش و بینش بهره برداران بخش کشاورزی، 40 نفر سرباز سازندگی در مراکز خدمات جهاد کشاورزی جذب و بکارگیری شدند.
وي افزود: این اقدام به منظور گسترش شبکه ترویجی از طریق جذب مشمولین متخصص و بومی، ترویج فرهنگ تولید و بهره برداری اصولی از منابع و ذخائر موجود در حوزه وظایف جهاد کشاورزي، زمینه سازی جهت تامین و تربیت نیروی انسانی مستعد و آشنا به فرهنگ و روابط اجتماعی روستائیان، فراهم ساختن زمینه های رشد و خلاقیت و مشارکت جوانان در عرصه سازندگی و همچنین ایجاد زمینه مناسب برای گسترش فعالیت های بخش کشاورزی و توسعه روستایی انجام شده است.
مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، از ویژگی های برجسته سربازان سازندگی، بومی بودن آنها را ذکر و اظهار كرد: این سربازان سازندگی با درک صحیح از وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تولید کنندگان و بهره برداران کشاورزی تحت پوشش می توانند نیازهای ترویجی– آموزشی آنها را منطبق با فرهنگ ارزشهای بومی برآورد نموده و موجبات ارتقاء سطح مهارت فنی وشغلی را در عرصه فراهم نمایند.
كاووسي خاطرنشان كرد: مقاطع تحصیلی این سربازان کاردانی و بالاتر است که پس از گذراندن آموزش های نظامی و تخصصی به عنوان سربازان سازندگی در مراکز ترویج و خدمات جهاد کشاورزی سطح استان مشغول خدمت نظام وظیفه می شوند.
انتهاي پيام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان