۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین توقیف یکهزار و ششصد دستگاه موتور سیکلت در قزوین
کد خبر: ۱۶۱۴۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سر هنگ غلامعلی حسنی خبر داد؛

توقیف یکهزار و ششصد دستگاه موتور سیکلت در قزوین

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین از توقیف یک هزار و ۶۱۴ دستگاه موتورسیکلت به دلیل تخلفات رانندگی در آبان ماه سال جاری خبر داد.

توقیف یکهزار و ششصد دستگاه موتور سیکلت در قزوین

به گزارش صبح قزوین، حسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: در آبان ماه امسال، 102 فقره تصادف منجر به جرح در شهرهای استان به وقوع پیوسته که 117 نفر در این سوانح مجروح شده اند.

وی با اعلام اینکه بخش قابل توجهی از تصادفات مربوط به موتور سیکلت ها می باشد، عنوان کرد: در این راستا پلیس در برخورد با موتورسواران متخلف در سطح استان، یکهزار و 614 دستگاه موتورسیکلت را در آبان ماه امسال متوقف و به پارکینگ منتقل کرده است، که از این تعداد یک هزار و 215 دستگاه آن مربوط به شهر قزوین است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین در خصوص رانندگان متخلف خودرو نیز گفت: در این مدت یک هزار و 575 دستگاه خودرو به دلیل تخلفات رانندگی متوقف و به پارکینگ منتقل شده اند، که از این تعداد یک هزار و 266 دستگاه آن مربوط به شهر قزوین بوده است.

80890981-5125276

حسنی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در مدت مذکور هیچگونه تصادف فوتی در شهرهای استان به وقوع نپیوسته است.

این مقام مسئول رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به ویژه حرکت با سرعت مطمئنه را عامل مهمی در کاهش سوانح رانندگی برشمرد و از شهروندان خواست با رعایت مقررات، پلیس  را در انجام وظایف خود یاری کنند.

انتهای پیام/3007

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان