۰۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پنجشنبه

صبح قزوین با دیپلماسی خنده دولت اصلاحات به جایی نرسیدیم
کد خبر: ۱۶۱۳۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رحمانی نماینده مردم تاکستان:

با دیپلماسی خنده دولت اصلاحات به جایی نرسیدیم

ماینده مردم تاکستان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلش شورای اسلامی طی سخنانی در یادواره شهدای شهرک فارسجین شهرستان تاکستان با اشاره به روند مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و ۱+۵ اظهار داشت: مقام معظم رهبری در رابطه با مذاکرات هسته ای فرمودند مسئولان با تلاش خود از عزت و حق ایران اسلامی دفاع کنند.

با دیپلماسی خنده دولت اصلاحات به جایی نرسیدیم
به گزارش صبح قزوین به نقل از تاک پرس، رجب رحمانی تصریح کرد: ای کاش تماس تلفنی اوباما با رییس جمهور محترم ما برقرار نمی شد چراکه درست بعد از این اتفاق اوباما و نتانیاهو دوباره شروع به تهدید زبانی علیه کشورمان کردند.
اما پاسخ ما به این تهدیدات این است که اگر می توانستید گزینه نظامی خود را پیاده کنید آن را در لبنان عملی می کردید نه در کشوری که هزاران شهید داده و سپاه و ارتشی قدرتمند دارد.
واژه ترس برای ملتی که در دامان خود شهید پرورش داده معنایی ندارد و ملت ما با پیروی از ولایت مطلقه فقیه همچنان سربلند و سرافراز به راه خود ادامه خواهد داد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: حتی اوباما رییس جمهور آمریکا هم به بزرگی امام خامنه ای (مد ظله العالی) اعتراف کرد و ایشان را رهبر عالی ایران خطاب کرد اما گویی برای برخی آقایان داخلی سخت است که واژه “معظم” را برای ولایت مطلقه فقیه به کار بگیرند.
نماینده مردم تاکستان ادامه داد: در دوران دولت اصلاحات ما فقط ۵ سانتریفیوژ داشتیم اما امروز به لطف هدایت مقام معظم رهبری و ایستادگی ملت و دولت ۲۷۰۰ سانتریفیوژ فقط در تاسیسات فردو فعال است.
وی در مورد بحث پذیرش پروتکل الحاقی نیز گفت: دشمنان می خواستند به زور پروتکل الحاقی را بر ما تحمیل کنند و ما از رسیدن به حق مسلم خود دست بکشیم.
اما مجلس قطعا اجازه پذیرش پروتکل الحاقی را نخواهد داد.
فردو و دیگر تاسیسات هسته ای آبرو و حیثیت ما هستند و مگر ما می توانیم حیثیت خود را تعطیل کنیم؟ نماینده پنج دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما با دیپلماسی خنده دولت اصلاحات به جایی نرسیدیم .
زمانی۴ یا ۵ نماینده مشارکتی در مجلس ششم پشت تریبون رفتند و گفتند درگیری با آمریکا برای ما که نفت و گاز داریم نمی ارزد و ما بحث دستیابی به انرژی هسته ای را به طور کامل کنار بگذاریم.
جالب است بدانید چند روز بعد از این صحبت ها رییس جمهور وقت آمریکا در سخنانی اعلام کرد ایرانی ها نفت و گاز دارند و انرژی هسته ای به دردشان نمی خورد.
مهندس رحمانی افزود:بعد از اتفاقات تاسف بار مجلس ششم، ۲۲۰ نماینده مجلس هفتم در بیانیه ای اعلام کردند دیگر اجازه نخواهیم داد مجلس ششم تکرار شود و آن اتفاقات تلخ دوباره صورت بگیرد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان