۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین دانش، اقتصاد و قدرت دفاعی سه رکن قدرت کشورها است
کد خبر: ۱۶۱۳۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

عراقی:

دانش، اقتصاد و قدرت دفاعی سه رکن قدرت کشورها است

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر ملتی که بخواهد قدرتمند شود باید در راه پیشرفت دانش، اقتصاد و قدرت دفاعی خود توجه نمایید تا پایه های قدرت خود را مستحکم نماید.

دانش، اقتصاد و قدرت دفاعی سه رکن قدرت کشورها است
به گزارش صبح قزوین به نقل از رهرو، سردار عبدالله عراقی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج درشرکت صنعتی نیرومحرکه با اشاره به ظرفیت های بسیج در توسعه و آبادانی کشور، گفت: بسیج هرزمان که به عرصه ای ورود پیدا کرد به موفقیت های چشمگیری نیز دست یافت.
وی افزود: موفقیت های بسیج در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و دیگر عرصه ها تنها حاصل ولایت پذیری بسیج است که به این نهاد انقلابی کمک کرده است تا بتواند به ایفای نقشی بی بدیل با موفقیت های کم نظیر دست یابد.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیروزی رزمندگان در طول دفاع مقدس نیز نشأت گرفته از تفکر و اعتقاد قلبی رزمندگان به ولایت بود و همین موئلفه باعث برتری رزمندگان اسلام در برابر جبهه استکبار شد.
وی افزود: اگر بخواهیم در عرصه های مختلف به پیشرفت دست یابیم باید از خط مشی مقام معظم رهبری پیروی کنیم.
عراقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره بر اینکه دانش، اقتصاد و قدرت دفاعی سه رکن قدرت کشورها است، گفت: هر ملتی که بخواهد قدرتمند شود باید در راه پیشرفت دانش، اقتصاد و قدرت دفاعی خود توجه نمایید تا پایه های قدرت خود را مستحکم نماید.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: امروز دانش و قدرت دفاعی در کشور ما از یک رشد خوبی برخوردار است وباید در زمینه اقتصادی نیز گام های مؤثرتری را به کمک بسیج برداریم.
وی خاطرنشان شد: تمام نهادها و سازمان های لشگری و کشوری باید از یک برنامه اقتصادی برخوردار باشند زیرا زمانی می توان به پیشرفت دست یافت که تمام ارکان آن در کنار هم قرار گرفته باشد.
وی با اشاره بر اینکه برای دست یافتن به پیشرفت اقتصادی نیازمند جهاد همگانی مردم هستیم، گفت: اگر جامعه ی ما نیز بخواهد حماسه اقتصادی را به تحقق برساند نیازمند تلاش و همکاری همه مردم برای رسیدن به این هدف است.
عراقی با اشاره به توان بسیج در عرصه های صنعتی و اقتصادی گفت: با به کارگیری از این توان و حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری می توان بر مسائل اقتصادی فائق آمد.
انتهای پیام /

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان