۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین دشمن به عهد خود پایبند باشد/ بسیج چشم فتنه را در داخل کور کرد
کد خبر: ۱۶۱۳۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حداد عادل:

دشمن به عهد خود پایبند باشد/ بسیج چشم فتنه را در داخل کور کرد

توافق نامه ای که به امضاء رسید نتیجه تلاش تیم مذاکره کننده بود؛ قدم اول برداشته شد و امیدواریم دشمنان بتوانند به عهد های خود پایبند باشند.

دشمن به عهد خود پایبند باشد/ بسیج چشم فتنه را در داخل کور کرد

به گزارش صبح قزوین، صبح امروز مراسم همایش تجمع بسیجیان به مناسبت هفته بسیج با حضور مسئولین و مردم شهید پرور قزوین در مسجد النبی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم غلامعلی حداد عادل نماینده مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته بسیج گفت: آنچه در این روز ها در ژنو اتفاق افتاد و توافق نامه  ای که به امضاء رسید نتیجه تلاش تیم مذاکره کننده بود که طبق فرمایش مقام معظم رهبری تیم مذاکره کنند در ژنو فرزندان انقلابی اند که ملت به آنها اعتماد دارد و به دشمنان خوش بین نیست؛ قدم اول برداشته شد و امیدواریم دشمنان بتوانند به عهد های خود پایبند باشند.

وی ادامه داد: دشمن باید با تغییر رفتار حسن نیت خود را به ایران نشان دهند.
آنچه پشتیبان نظام است نظر لطف خداوند و امام عصر(عج) به کشور و وحدت یکپارچگی مردم، اطاعت از رهبری، حمایت از مسئولین و اقتصاد مقاومتی می باشد.

حداد عدل اظهار داشت: هنوز از عاشورا فاصله نگرفته ایم مردم ایران ملت عاشورایی هستد که از پیشوای بزرگشان درس آزادگی آموختند؛ بسیجی شاگرد مدرسه عاشورا و سرباز دائمی کربلا است.

وی بیان داشت: با امیدواری و اتکاء به  بسیجیان و با افتخار به دستاورد های انقلاب در 35 سال گذشته چشم به آینده دوختیم.
بسیجی همان نیرویی است که 4 سال پیش چشمان فتنه را در داخل کور کرد و سران فتنه بدانند بسیجی می تواند در این کشور خود نمایی کند تا بسیج زنده و پشت مقام معظم رهبری، از آرمان های امام دفاع می کند هیچ کس اجازه ورود فتنه گرانه به کشور را نخواهد داشت.
 

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان