۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین پیروزی در مذاکرات هسته ای را تبریک گفتند
کد خبر: ۱۶۱۱۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

ائمه جمعه استان قزوين با صدور بيانيه اي؛

پیروزی در مذاکرات هسته ای را تبریک گفتند

نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه استان و شورای سیاستگذاری در قزوین با صدور بيانيه اي پیروزی بزرگ در مذاکرات هسته ای را تبریک گفتند.

پیروزی در مذاکرات هسته ای را تبریک گفتند
به گزارش صبح قزوين، نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه استان و شورای سیاستگذاری در قزوین با صدور پیامی پیروزی بزرگ هیئت نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای را تبریک گفتند.
در اين بيانيه آمده است: حمد وسپاس بی پایان ذات اقدس حضرت احدیت را سزا است که همواره لطف و عنایات خاص خویش را شامل حال ملت سربلند ایران اسلامی نموده است.
در ادامه آمده است: در تمام گذرگاههای سخت و خطیر، امدادهای الهی وراهگشا و گره گشای این ملت بزرگ و نظام برآمده از خون شهیدان بوده و هست و این بار هم موضوع حساس مذاکرات هسته ای شاهد تحقق وعد قطعی پروردگار منان: ان تصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم بودیم.
همچنين در اين بيانيه تاكيد شده است: پیروزی بزرگ و توفیق ارزشمند هیئت نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای ژنو را که حاصل عقلانیت و خردمندی مسئولین خدوم دولت تدبیر و امید و متکی بر هدایت های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای است به معظم له و ریاست جمهوری اسلامی و ملت رشید و غیور ایران صمیمانه تبریک می گویيم و از زحمات طاقت فرسای وزیر خارجه و تیم مذاکره کننده ایرانی تقدیر و تشکر می نمایيم.
در انتها آمده است: رجاء واثق داریم به فضل الهی این گام بلند، مقدمه ای برای احقاق کامل حقوق ملت قهرمان ایران در تمام عرصه های سیاسی و اقتصادی و حل مشکلات پیش روی مردم بردبار و شکیبای ایران خواهد بود.
انتهاي پيام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان