۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین جایگاه CNG بوئین زهرا تعمیرات اساسی می شود
کد خبر: ۱۶۰۵۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

عشرتی:

جایگاه CNG بوئین زهرا تعمیرات اساسی می شود

سرپرست سازمان حمل و نقل همگانی بوئین زهرا گفت: تعمیرات و سرویس کامل جایگاه CNG امام علی(ع) بویژه کمپرسور با اولویت در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر جایگاه با آمادگی و ظرفیت کامل در حال خدمت رسانی به مردم می باشد.

جایگاه CNG بوئین زهرا تعمیرات اساسی می شود

به گزارش صبح قزوین به نقل از بوئین نیوز، عیسی عشرتی اهمیت جایگاه سی ان جی امام علی (ع) شهر بوئین زهرا را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد : جایگاه CNG بوئین زهرا در مجاورت یکی از پر ترافیک ترین محورهای مهم استان قزوین که غرب کشور را به مرکز متصل می نماید قرار دارد.

وی ادامه داد: در این محمور روزانه بیش از ۲۰ هزار وسیله نقلیه تردد می کند و هر روز نیز بر بار ترافیک این محور افزوده می گردد.

عشرتی سپس با بیان اینکه جایگاه CNG امام علی (ع) شهر بوئین زهرا وظیفه سوخت رسانی بخشی از وسایل نقلیه این محور و همچنین وسایل نقلیه شهرستان بوئین زهرا را بر عهده دارد خاطرنشان کرد: تلاش نموده ایم با تاکید مهندس صفری شهردار محترم و استفاده از تمامی ظرفیت ها جایگاه CNG شهر بوئین زهرا را برای سرویس دهی به رانندگان همیشه آماده نگه داریم .

سرپرست سازمان حمل و نقل همگانی بوئین زهرا با اشاره به گذشت چند سال از فعالیت جایگاه CNG امام علی(ع) شهر بوئین زهرا تصریح ساخت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و بارندگی تعمیرات و سرویس کامل جایگاه CNG امام علی(ع) بویژه کمپرسور با اولویت در دستور کار قرار گرفت و در روز های گذشته با اطلاع رسانی قبلی این مهم صورت پذیرفت ودر حال حاضر جایگاه با آمادگی و ظرفیت کامل در حال خدمت رسانی به مردم می باشد.

وی یادآور شد : جایگاه CNG امام علی(ع) شهر بوئین زهرا با ۶ نازل روزانه حداقل به ۱۵۰۰ خودرو سوخت رسانی انجام می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان