۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین بسيج درعرصه جنگ فرهنگی پیشتاز است
کد خبر: ۱۶۰۵۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرمانده ناحیه سپاه امام حسن مجتبی(ع):

بسيج درعرصه جنگ فرهنگی پیشتاز است

فرمانده ناحیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) در خصوص رضايت مندي مقام معظم رهبري از بسيج گفت: دغدغه جدی برای مقابله با عرصه ناجوانمردانه جنگ نرم که مبانی انسانی را هدف قرار داده در بسيج وجود دارد.

بسيج درعرصه جنگ فرهنگی پیشتاز است
عباس كاظمي در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوين با بیان اینکه رضایت رهبر معظم انقلاب از اقدامات فرهنگی مایه مباهات و افتخار فعالان فرهنگی بسیج است اظهار كرد: عمق فعاليت هاي فرهنگي بسيج در جامعه رضايت رهبري را به دنبال داشته به جهت اينكه در سازمان بسيج اهداف اجتماع را براي فعاليت هاي فرهنگي اختصاص داديم و نوع برنامه ها متناسب با تهديدها و نيازهاي جوانان، نوجوانان و شرايط بومي بوده است.
وي اضافه كرد: برای حفظ انقلاب و گسترش آن باید به زمینه های فرهنگی توجه بیشتری شود که به فضل خدا بسیج از نیروهای پیش رو در خدمات فرهنگی بوده است و اقدامات این شجره طیبه آثار و برکات فراوانی به انقلاب رسانده است.
فرمانده ناحیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین گفت: بسیج در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مدون انقلاب به ویژه سازندگی، عمران و آبادانی کشور نقش به سزایی داشته و در تمامی سه دهه گذشته از عمر با برکت انقلاب اسلامی، اقدامات قابل توجهی در کارنامه خود بجای گذاشته است.
كاظمي تصريح كرد: در عرصه جنگ فرهنگی امروز بسيج پیشتاز است و دغدغه جدی برای مقابله با عرصه ناجوانمردانه جنگ نرم که مبانی انسانی را هدف قرار داده در این نهاد مردمی وجود دارد.
وي خاطرنشان كرد: با توجه به این‌که دشمن با استفاده از تمامی امکانات خود به ویژه ابزارهای رسانه‌ای و اجتماعی و نیز فضای مجازی سعی بر ضربه زدن به بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد لزوم فعالیت بسیج در فضای مجازی به شدت احساس می‌شود.
اين مسئول ادامه داد: فضای مجازی اگرچه یک تهدید است که دشمن از آن علیه ما بهره می‌برد اما یک فرصت هم هست و می‌توانیم با استفاده از آن به دشمن هجمه کنیم.
لذا سعي بسيج بر اين است كه از فضاي مجازي حداكثر استفاده درست و صحيح را ببرد به همين منظور سايت شباب راه اندازي شده كه يكي از گام هاي بسيار بلند است.
عباسي، سازماندهی نیروهای بسیجی را از فعالیت های تاثیرگذار این نیرو دانست و گفت: برنامه هاي راهيان نور كه بزرگ ترين عمليات فرهنگي كشور است و اجرای طرح صالحین از موثرترین طرح بسیج برای پيشرفت است.
وي ابراز كرد: بسیج همواره بر اساس احساس تکلیف در جامعه حضور یافته و موفق عمل کرده به طوري كه برای تحقق اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی در حوزه‌های مختلف تولیدی وارد عرصه فعالیت شده است.
انتهاي پيام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان