به گزارش
صبح قزوین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین، محمد آشوري اظهار داشت: كيفيسازي، نيازسنجي، مشاركت، ارزشيابي، تنوع برنامهاي و نگاه تربيتي به حلقههاي صالحين جزو عمده برنامههاي بسيج دانشآموزي استان قزوين در بخش شجره طيبه صالحين است.
معاون سازمان بسيج دانشآموزي استان قزوين اجراي پرسش و پاسخ را جزو فرايندهاي اثرگذار حلقههاي صالحين برشمرد و بر گسترش اين رويكرد تأكيد كرد.
معاون سازمان بسيج دانشآموزي استان قزوين از حلقه صالحين به عنوان شاكله اصلي بسيج در تمامي ردهها نام برد و اظهار داشت: تمامي فعاليتهاي بسيج مرتبط به حلقه صالحين است.
آشوري ادامه داد: ارائه راهكار به بسيجيان در حلقهها محور بسيج است كه لازم است مدارس با ايجاد حلقههاي صالحين نسبت به گسترش فرهنگ اعتقادي در ميان دانشآموزان و نوجوانان تلاش كنند.
وي با بيان اينكه حلقههاي صالحين دانشآموزي با اهداف قابل توجهي ايجاد شده است، تصريح كرد: رشد و تقويت دانشآموزان جزو اهداف مهم در كيفيسازي حلقههاي شجره صالحين است.
معاون سازمان بسيج دانشآموزي استان قزوين بيان كرد: حلقه صالحين روح فعاليت ديني را ميان دانشآموزان گسترش داده و دوچندان ميكند.
آشوري بيان كرد: تربيت نوجوانان متعهد، رفع شبهات دانشآموزان، پاسخ كارشناسي به سئوالات، ايجاد همدلي و اتحاد دانشآموزي جزو راهبرديترين اهداف بسيج دانشآموزي است.
اين مسئول عنوان كرد: در حال حاضر ورود شجره طيبه حلقههاي صالحين به بسيج دانشآموزي افقهاي تربيتي را فراروي فرهنگيان قرار داده است و در رفع معضلات تربيتي تأثيرگذار است.
مسئول علمي سازمان بسيج دانشآموزي استان قزوين نيز در ادامه اين گفتوگو فعاليتهاي علمي دانشآموزان بسيجي را برشمرد و افزود: تقويت روحيه علمي در دانشآموزان زمينه را براي ارتقاي پژوهشي آنان فراهم كرده و در اين بخش اثرگذار است.
حسين حيدري عنوان كرد: برپايي جشنوارههاي مخترع و مبتكر، مسابقات علمي، مسابقات روباتيك و آزمونهاي علمي و خدماتي بسيج دانشآموزي جزو فعاليتهاي اين معاونت است.
انتهای پیام/
دیدگاه ها